اخبار » تیتر دوم
کد خبر : 6213
چهارشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

نوید روزهای خوب برای جامعه ورزش شهرستان بافت با تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی احیااستیل فولاد

در دیدار جلالی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت با مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت فولاد بافت و دکتر حاتمی مدیر عامل باشگاه احیااستیل، مجوز تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی احیااستیل فولاد تقدیم ایشان گردید.

در ابتدای این دیدار جلالی ضمن تشکر از توجه و حمایت مدیرعامل شرکت فولاد اظهار امیدواری کرد تاسیس این باشگاه بتواند عامل محرکی برای توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان باشد،وی به استعدادهای بیشمار ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و نوید روزهای خوب برای جامعه ورزش را داد.

مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت فولاد بافت نیز در این دیدار از پیگیری های اداره ورزش و جوانان تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود که باشگاه احیااستیل بتواند‌ به پرورش استعدادهای ورزشی منطقه کمک کند.

دکتر حاتمی مدیر مجتمع فولاد و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی احیااستیل فولاد نیز از تنظیم اساسنامه باشگاه خبر داد و بیان داشت فعلا این باشگاه در رده آقایان در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، دو و میدانی، کشتی و شطرنج و در رده بانوان در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، دو و میدانی و شطرنج مجوز فعالیت رسمی را از اداره کل ورزش و جوانان کسب کرده و به مرور به تعداد این رشته ها افزوده می گردد.