رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September
  • چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
  • کد خبر : 931
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : ضرورت رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال
«رضا شجاعی» رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمان تأکید کرد:

ضرورت رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال

نشست هم ‌اندیشی جهت نحوه برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان، با حضور رضا شجاعی، رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان؛ علیرضا دادگر، دبیر هیأت فوتبال استان و نمایندگان باشگاه‌های فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان برگزار شد. دبیر هیأت فوتبال استان کرمان در این نشست، با اشاره به پروتکل‌های ابلاغ‌شده از سوی فدراسیون فوتبال و […]

طرح ممیزی هیأت فوتبال شهرستان کرمان

نشست هم ‌اندیشی جهت نحوه برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان، با حضور رضا شجاعی، رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان؛ علیرضا دادگر، دبیر هیأت فوتبال استان و نمایندگان باشگاه‌های فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان برگزار شد.
دبیر هیأت فوتبال استان کرمان در این نشست، با اشاره به پروتکل‌های ابلاغ‌شده از سوی فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان کرمان تأکید کرد: در اجرای مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان، باید تمام پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل اجرا شود.

سلامت بازیکنان و کادر فنی
رضا شجاعی افزود: سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها، بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین، در برگزاری مسابقات، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ازسوی تیم‌ها الزامی است و تیم‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ازسوی فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان هستند.
وی ادامه داد: تـوصیه مـا در برگزاری رقابت‌های فوتبال و فوتـسال، بـرگزاری مسابقات شهرستـان و استان با اولویت برگزاری مسابقات استانی است، اما هیچ باشگاهی را به ادامه رقابت‌ها مجبور نخواهیم کرد.رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان در خصوص فعالیت آکادمی‌ها و مدارس فوتبال نیز گفت: دستورالعمل بازگشایی مدارس و آکادمی‌های فوتبال، ازسوی هیأت فوتبال استان ابلاغ و به باشگاه‌ها ارسال شده است؛ بنابراین، باشگاه‌ها در صورت رعایت موارد ابلاغ‌شده، قادر به ادامه فعالیت مدارس فوتبال و آکادمی‌ها خواهند بود.
شجاعی تصریح کرد: تیم بازرسی هیأت فوتبال شهرستان به‌همراه تیم پزشکی، از فعالیت باشگاه‌ها بازدید خواهد کرد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
علیرضا دادگر، دبیر هیأت فوتبال استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به آمادگی هیأت فوتبال استان کرمان برای برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات جهت برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان گفت: در برگزاری رقابت‌ها، ملاک عمل پس از ارایه نقطه‌نظرات مدیران باشگاه‌ها، تصمیم جمعی است.

مشکلات باشگاه‌های فوتبال
در این نشست مدیران باشگاه‌های فوتبال شهرستان کرمان نیز به بیان نقطه‌نظرات و مشکلات خود پرداختند.
مشکلات مالی باشگاه‌ها برای پرداخت هـزینه‌هـای مـربـوط به آزمـایش‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اعتبار کوتاه‌مدت آزمایش‌ها و ضرورت تکرار آن هر پنج روز یا حداکثر یک هفته یک‌بار که باشگاه‌ها را با مشکلات جدی مواجه می‌کند، نگرانی و ترس خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در مدارس فوتبال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و کمبود امکانات لازم برای گندزدایی، ضدعفونی و اِعمال دستورالعمل‌های بهداشتی، از جمله مواردی بود که ازسوی نمایندگان باشگاه‌های فوتبال شهرستان کرمان در این جلسه بیان شد. نمایندگان باشگاه‌های شهرستان کرمان زمان لازم برای آماده‌سازی تیم‌ها جهت شرکت در مسـابقات را ۴۰ روز اعلام کردند و خواسـتار حمایت کامل هیأت فوتبال شهرستان و استان کـرمان، در برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال شدند. نمایندگان باشگاه‌های شهرستان کرمان همچنین به مشکلاتی ازجمله نبود حامی مالی و نداشتن زمان کـافی جهت آماده‌سازی تیم‌ها اشاره کردند و گفتند: در صورت شروع تمرینات و مسابقات، احتمال انتقال ویروس کرونا به بازیکنان و خانواده‌ آن‌ها وجود دارد؛ بنابراین، نگرانی‌ای که بازیکنان در طول برگزاری مسابقات دارند، می‌تواند موجب مصدومیت‌های جبران‌ ناپذیر و به تبع آن، بی‌ثباتی در فوتبال شهرستان کرمان شود. در این نشست مقرر شد تمام باشگاه‌ها با قید فوریت، نقطه‌نظرات خود را در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان کرمان، به هیأت فوتبال شهرستان کرمان ارسال کنند و هیأت فوتبال شهرستان نیز پس از جمع‌بندی، موارد ارایه‌شده را به هیأت فوتبال استان کرمان ارسال کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

وب سایت هیات
بـا تـوجـه بــه وجـود زیرساخت‌های لازم برای ارایه آموزش فوتبال در وب‌سایت هیأت فوتبال شهرستان کرمان، مقرر شد برای ارایه خدمات آموزشی به‌صورت آنلاین در وب‌سایت هیأت فوتبال شهرستان، باشگاه‌ها مشخصات کامل بازیکنان خود را با قید فوریت، به هیأت فوتبال شهرستان کرمان ارسال کنند.
رضا شجاعی اظهار داشت: با توجه به رویکرد و راهبرد جدید هیئت فوتبال شهرستان کرمان، با بهره‌گیری از پیشکسوتان و استفاده از نیروهای جوان، به‌دنبال ایجاد ساختاری اصولی و پیشرفته برای فوتبال شهرستان کرمان هستیم.
شجاعی افزود: برگزاری مسابقات لیگ شهرستان، از مهم‌ترین دغدغه‌های باشگاه‌ه است که این اقدام نیز به‌زودی و پس از دریافت مجوز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان انجام خواهد شد. آموزش داوران، به‌روزرسانی مربیان، برگزاری فستیوال‌ها و حمایت از باشگاه‌های کم‌برخوردار را از دیگر برنامه‌های این هیئت دانست. شجاعی گفت: وب‌سایت جدید هیئت فوتبال شهرستان kermanfootball.ir به ‌عنوان اولین حلقه از سلسله تغییرات آتی فناورانه با رویکردی جدید و با هدف اطلاع‌رسانی بهتر به تمام مخاطبان محترم راه‌اندازی شده است.

برنامه‌های هیأت در دوران کرونا
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی به‌صورت آنلاین گفت: کارگاه‌های مختلف آموزشی و سمینارها به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. وی همچنین از برگزاری مسابقات آنلاین در بین عموم مردم به شکل اجرای مهارت نیز خبر داد. شجاعی اجرای گزارش به‌صورت زنده ازطریق فضای مجازی با متخصصان دانشگاه و تربیت‌بدنی را از دیگر برنامه‌های این هیأت برشمرد. وی افزود: اجرای گزارش به‌صورت زنده با پیشکسوتان و بازیکنان حرفه‌ای فوتبال نیز از دیگر برنامه‌های هیأت فوتبال شهرستان کرمان است.

شهرستان کرمان ممیزی شد
با توجه به برنامۀ اعلام‌شده از سوی هیأت فوتبال استان، طرح ممیزی از هیأت فوتبال شهرستان کرمان آغاز شد.
هدف از اجرای این طرح را ارزیابی توانمندی فرآیندها و شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین نقاط قابل بهبود هیأت‌های فوتبال شهرستان‌ها و باشگاه‌های شهر و استان کرمان دانست. با توجه به سیاست‌های هیأت فوتبال استان، باید برخی از اختیارات هیأت فوتبال استان کرمان به هیأت فوتبال شهرستان کرمان واگذار شد.
به‌دنبال اجرای طرح ممیزی هیأت فوتبال شهرستان کرمان، بخش‌های مختلف و فعالیت‌های این هیأت، توسط اعضا و نمایندگان هیأت فوتبال استان کرمان، مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200