اخبار » تیتر سوم
کد خبر : 7567
یکشنبه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد

خیرین مدرسه ساز ۱۹۳ پروژه خیری را در استان می سازند

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ” مهندس رضا هدایتی”مدیرکل نوسازی مدارس از فعال بودن ۱۹۳ پروژه آموزشی خیری با هزار و ۱۲۸ کلاس درس در استان خبر داد.

مدیرکل نوسازی مدارس در روز ملی تکریم خیرین طی پیامی از نیت خیر و اقدام انساندوستانه خیرین در ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی تقدیر کرد و گفت: اکنون ۱۹۳ پروژه آموزشی در استان توسط خیرین مدرسه ساز در دست اجراست که ۹ مجتمع آموزشی بزرگ از ۱۸ کلاسه تا ۲۴ کلاسه نیز با مشارکت خیرین نیکوکار در دست ساخت است.

مهندس هدایتی با اشاره به اینکه قطعا این مهر ورزی ها و بزرگ منشی ها هیچ گاه در حافظه تاریخی مردم استان کرمان پاک نخواهد شد؛ تصریح کرد: با توجه به نیاز و کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان خیرین اینجا هم با قدرت وارد شده اند و ۱۵ پروژه مدرسه سازی و مجتمع آموزشی در شهر کرمان در دست اجراست.

عضو شورای فنی استان اظهار داشت: پروژه ۲۴ کلاسه خیر نیکوکار علی احمدی ، پروژه هنرستان ۳ هزار متر مربعی زنده یاد مهندس افتخاری، پروژه ۲۴ کلاسه اقای صفری در منطقه حاشیه ای سراسیاب فرسنگی، پروژه بزرگ ویژه دانش آموزان اوتیسم به همت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵، پروژه ۲۴ کلاسه اتاق بازرگانی و شرکت توسعه عمران کرمان از جمله پروژه های شاخص خیری استان در کنار دیگر پروژه های مشارکتی خیری بوده،که در دست اجرا هستند.