رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 26 June
  • جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : 13360
  • مشاهده : 82 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : ورزش صبحگاهی درمانگاه تخصصی دیابت پویای کرمان
به همت هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان برگزار شد

ورزش صبحگاهی درمانگاه تخصصی دیابت پویای کرمان

به همت هیأت ورزش های همگانی شهرستان کرمان و همکاری درمانگاه تخصصی دیابت پویای کرمان همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در بوستان مشاهیر با استقبال گرم بیش از ۸۰۰ ورزشکار اجرا گردید .

به گزارش یزدان کرمان، این مراسم صبح روز پنجشنبه مورخه ۲۴ خرداد ماه با حضورمحمد حسین مولا پیشکسوت و مدیر درمانگاه تخصصی دیابت پویای کرمان، منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، روح الله مطهری رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان، ایرانمنش پیشکسوت ورزشهای همگانی و سرکار خانم امجد نایب رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار شد.

دامغانی ضمن تقدیر و تشکر از آقایان مولا و مطهری در راستای همکاری فی مابین درمانگاه تخصصی دیابت پویای کرمان و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان و حضور پرشور مربیان و ورزشکاران افزود؛ پویایی و تحرک آحاد مردم مستلزم رفع و درمان بیماری هاست که با انجام اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه می توان از بسیاری بیماری ها من جمله دیابت جلوگیری نمود.

روح الله مطهری رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از استقبال گرم مربیان و ورزشکاران بوستان ها افزود : همکاری جناب آقای مولا مدیر توانمند درمانگاه تخصصی دیابت پویای کرمان در جهت سلامتی، پویایی و نشاط اجتماعی ستودنی است و در همین راستا طی برنامه ریزی هایی که بزودی انجام می شود تست قند خون بصورت رایگان در ایام هفته مختص ورزشکاران هر بوستان انجام خواهد گرفت و همچنین با برگزاری کلاس های آموزشی در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری دیابت اقدامات موثری صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: در راستای اهداف و سیاست های هیأت ورزش های همگانی شهرستان کرمان با تأکید بر همگانی بودن ورزش، فعالیت های بدنی منظم و کاهش وزن برای کنترل و درمان دیابت گام بزرگی به سوی سلامتی برداشته می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200