اخبار » پیشخوان
کد خبر : 12081
سه شنبه - ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
علی ایلاقی حسینی مدیرعامل انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا:

اولین دوره مسابقه جام «بلند همتان» استان کرمان برگزار شد

علی ایلاقی حسینی مدیر عامل انجمن گفت: اولین دوره مسابقه جام بلند همتان در استان کرمان به همت انجمن آوای فرشتگان امید کارماینا با حمایت بهریستی استان و همکاری هیات روستایی عشایری استان کرمان برگزار شد.
نماینده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در اولین رویداد جام بلندهمتان افزود: یک ماه قبل مسابقات با حضور ۷۰۰ نفر ورزشکار شروع شد و در مرحله اول شناسایی روستایان مستعد و در مرحله بعد با مسابقات قهرمانی شهرستان با همکاری هیات ورزشی روستایی و اداره بهریستی شهرستان و در مرحله بعد استان به پنج منطقه که شامل بم، جیرفت، زرند، بافت و کرمان تقسیم شده با حضور ۲۷۶ نفر در مناطق استان برگزار گردید.
علی ایلاقی حسینی افزود: در پایان با حضور ۶۰ ورزشکار مسابقات قهرمانی استان یکشنبه ۵ آذر به میزبانی انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا برگزار گردید.
مدیر عامل انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا ضمن قدردانی از عواملی که در برگزاری این رویداد کمک کرده اند افزود: در این دوره از مسابقات در رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال در دو بخش بانوان و آقایان شرکت کرده اند و در رشته های هفت سنگ، یک قول دو قول، دال پلان، کلاس به کلاس، دوز بازی و چوب کشی برگزار گردید.