رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴
  • الجمعة ۱۴ جماد ثاني ۱۴۴۷
  • 2025 Friday 5 December
  • تبلیغات3
  • چهارشنبه ۴ تیر ۱۴۰۴ - ۱۷:۴۶
  • کد خبر : 16032
  • مشاهده : 76 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : اقدامات این شرکت را الهام‌بخش و نوآورانه توصیف کردند
در ارزیابی عملکرد شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان توسط ناظران عالی توانیر؛

اقدامات این شرکت را الهام‌بخش و نوآورانه توصیف کردند

در این بازدید میدانی که با هدف پایش تخصصی حوزه‌های بهره‌برداری و مدیریت مصرف انرژی انجام شد، عملکرد شرکت در اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف برق مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،در جریان این ارزیابی، وضعیت تعدیل روشنایی معابر عمومی، اقدامات انجام‌شده در خصوص شناسایی و مقابله با مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و مدیریت برق‌های غیرمجاز از جمله محورهای کلیدی بررسی‌شده در حوزه بهره‌برداری بود.

در حوزه مدیریت مصرف، عملکرد مرکز پایش انرژی، روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف، تنظیم تفاهم‌نامه با مشترکان عمده و همچنین اقدامات مرتبط با کنترل بار سرمایشی در ادارات دولتی، مورد ارزیابی کارشناسان توانیر قرار گرفت. در همین راستا، مهندس عبدی ناظر عالی شرکت توانیر ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، اقدامات این شرکت را الهام‌بخش و نوآورانه توصیف کرد. وی بویژه به راه‌اندازی اتاق پایش مصرف برق ادارات در محل استانداری کرمان و دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی ISO 50001 اشاره نمود و آن‌ها را گامی مؤثر در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی دانست.

عبدی همچنین از تلاش‌های روابط عمومی شرکت در حوزه پایش‌های میدانی، تکمیل زودهنگام برنامه عملیاتی توانیر و ارائه منظم مستندات مربوط به چک‌لیست‌های نظارتی تقدیر به‌عمل آورد. ناظر عالی توانیر، این اقدامات را گامی مؤثر در راستای ارتقاء سطح مدیریت انرژی در بخش اداری و الگویی قابل تعمیم به سایر مناطق کشور عنوان کرد. لازم به ذکر است معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ، معاون فروش و خدمات مشترکین، مدیران دفتر مدیریت مصرف و روابط عمومی در این مراسم حضور به‌عمل آوردند.
در مراسم ابتدایی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شرکت در حوزه 36 بسته ابلاغی وزارت نیرو، مدیران دفاتر مدیریت مصرف، دیسپاچینگ و روابط عمومی، به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و به سوالات ناطرین پاسخ دادند. همچنین ناظرین به صورت جداگانه از دفاتر مربوطه از جمله روابط عمومی، مدیریت مصرف و دیسپاچینگ، بازدید و از نزدیک فرایند مدیریت پیک بار را مشاهده نمودند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات 1

تبلیغات 2