رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July
  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
  • کد خبر : 13143
  • مشاهده : 68 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : برگزاری همایش های سراسری پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر
رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان خبر داد

برگزاری همایش های سراسری پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر

با همکاری هیات ورزش های همگانی استان کرمان و اداره کل ورزش و‌ جوانان استان کرمان ۳ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر و دهه پر برکت کرامت در کرمان، رفسنجان و کوهبنان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود.

به گزارش یزدان کرمان، امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از ابلاغ دستورالعمل اجرایی همایش سراسری پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر با شعار «دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی» از سوی وزارت ورزش و‌جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی خبر داد.

جعفری از حمایت های مدیر کل ورزش و‌جوانان استان کرمان و  معاون امور بانوان اداره کل ورزش و‌جوانان استان کرمان قدر دانی نمود و گفت: روز جمعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز دختر بصورت زنده از شبکه ۳ سیما و از برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد و یکی از برنامه های صبح و نشاط از کرمان به روی آنتن تلویزیون رفته و مردم سراسر کشور از رفسنجان استان کرمان رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی به مناسبت روز دختر را نظاره خواهند کرد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان هدف از برگزاری این همایش ها را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت پیوندهای خانوادگی از طریق برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی عنوان کرد و افزود: افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، ایجاد زمینه تقویت ارزش های ملی و اعتقادی ،ترویج سلامتی و نشاط خانوادگی از طریق ورزش خانوادگی و ایجاد فرصت هایی برای تعامل و هم افزایی بین خانواده ها و جامعه از جمله اهداف این طرح سراسری می باشد که در کل کشور بصورت همزمان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش ها به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان مسافت ۳ کیلومتری را پیاده روی می کنند و در محل تجمع برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه پر برکت کرامت اجرا خواهد شد‌.

امیر جعفری خاطر نشان ساخت: محل پیاده روی و تجمع خانوادگی روز جمعه در شهرستان رفسنجان میدان بسیج به سمت مجموعه ورزشی ولیعصر(عج)، شهرستان کوهبنان از حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان کوهبنان تا امام زاده سید سلیمان و همایش پیاده روی کرمان شهر کرمان در جنگل قائم و پارک پردیسان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200