برگزاری دوره بازآموزی نحوه پایش مصرف گاز مشترکین در شرکت گاز استان کرمان
به گزارش یزدان کرمان، این دوره با حضور محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، جمعی از مدیران و کارشناسان واحدهای مرتبط برگزار گردید. در این برنامه آموزشی، ضمن ارائه مباحث تخصصی در حوزه پایش مصرف، به آموزش اصول رفتار حرفهای، مهارتهای کلامی و ارتباط بصری مؤثر با مشترکین و نقش تعامل سازنده و اخلاقمدار در ارتقای رضایت مشترکین و بهبود کیفیت خدمات تأکید شد .
در پایان این دوره، مدیر عامل شرکت گاز استان با تقدیر از مدرس و شرکتکنندگان، بر اهمیت آموزشهای مستمر در مسیر بهبود کیفیت خدمات و مدیریت بهینه مصرف گاز تأکید نمود و گفت: افزایش آگاهی و مهارت کارکنان در برخورد صحیح و حرفهای با مشترکین، نقش بسزایی در تحقق اهداف مشتریمداری و صیانت از منابع انرژی دارد. آموزش، سرمایهای ماندگار است که ثمرات آن در ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مردم نمود مییابد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان کرمان همواره توسعه آموزشهای تخصصی و مهارتی را از اولویتهای اصلی خود میداند و اجرای چنین دورههایی را گامی مؤثر در مسیر تحول و بهبود عملکرد سازمان تلقی میکند. این دوره آموزشی در فضایی صمیمی و تعاملی برگزار شد و شرکتکنندگان ضمن بهرهمندی از مباحث علمی و تجربی، دیدگاههای خود را در خصوص چالشها و فرصتهای پایش مصرف گاز به اشتراک گذاشتند.