اخبار » پیشخوان
کد خبر : 5555
پنجشنبه - ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی از باشگاه گلگهر سیرجان

به گزارش روابط عمومی هیات دو و میدانی استان کرمان، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشور به همراه علی حیدری رییس و پیمان نصیری دبیر هیات دو و میدانی استان کرمان، ناصر گلمحمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و اعضای هیات دو و میدانی این شهرستان از امکانات باشگاه فرهنگی و ورزشی گلگهر بازدید کردند.

 

 

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی گلگهر گفت: سیرجان در آینده نزدیک ، صاحب استادیوم اختصاصی ورزش دو و میدانی به نام امام حسین(ع) با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و فدراسیون دو و میدانی کشور خواهد شد.
محمد اسفندیارپور با تاکید بر حمایت از ورزشکاران بومی افزود: هر ورزشکار بومی به اردوی تیم ملی دعوت شود مورد حمایت باشگاه گلگهر قرار می گیرد.
وی گفت: باشگاه گلگهر تلاش می کند با حمایت مدیران شرکت گلگهر زیر ساخت های ورزش را برای استعدادهای بومی و پیشرفت ورزش به کار گیرد.

 

رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن تقدیر از حمایت مدیران ارشد گلگهر و مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گلگهر افزود: دو و میدانی 147 مدال در المپیک دارد و این اهمیت بالای این رشته مدال آور را نشان می دهد و با حمایت شرکت های بزرگی مثل گلگهر که زیرساخت های مناسبی را برای جوانان مهیا می کنند شاهد رشد و پیشرفت ورزشکاران خواهیم بود.
هاشم صیامی گفت: سیرجان با امکاناتی مناسبی که دارد میزبان اردوهای تیم ملی کشورمان خواهد بود و با رایزنی های بین المللی سیرجان می تواند میزبان اردوی تیم های ملی بلاروس و لهستان باشد زیرا این کشورها به علت سرمای زیاد در شش ماه دوم سال نمی توانند در کشور خود تمرین کنند.

 

 

رییس اداره وزش و جوانان سیرجان با اشاره به حضور تیم فولاد ایرانیان در جام باشگاه های آسیا افزود: 15 تیم مختلف ورزشی از سیرجان در لیگ های برتر کشور و 4 نماینده در مسابقات بین المللی حضور دارند و این نشان از ظرفیت بزرگ سیرجان است.
ناصر گلمحمدی گفت: هدف از ساخت استادیوم اختصاصی ورزش دو و میدانی ،تشکیل آکادمی اختصاصی دو و میدانی در رشته‌های مختلف دو، پرتاب، پرش، مواد سرعتی پیست و تربیت ورزشکاران این رشته از پایه در منطقه جنوب شرق کشور است.

 

 

رییس هیات دو و میدانی استان کرمان با تقدیر از حمایت های مجموعه گلگهر افزود: برای پیشرفت ورزش دو و میدانی باید همه دست در دست هم دهیم و با تعامل از تمام ظرفیت های استان استفاده کنیم.
علی حیدری گفت: با شرکت ملی صنایع مس هم برای راه اندازی آکادمی در سطح استان کرمان رایزنی های انجام داده ایم ولی باشگاه گلگهر پرچم دار دو و میدانی می باشد که امیدوارم با حمایت از مربیان و ورزشکاران خوبی که در استان است شاهد پیشرفت این رشته باشیم.