اخبار » پیشخوان
کد خبر : 5162
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
در جشنواره سراسری مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سردار آسمانی؛

«هادی کاربخش» سردبیر «یزدان کرمان» مقام سوم را کسب نمود

این رخداد رسانه‌ای با حمایت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با هدف نکوداشت نام و یاد سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع این شهید گرانقدر برگزار شد. کرمان با ۱۸۶ اثر بیشترین اثر ارسالی به جشنواره سردار آسمانی داشت و تهران و خراسان شمالی به ترتیب رتبه دوم و سوم را داشتند.
معاون استاندار کرمان نیز ضمن ابلاغ پیام استاندار کرمان به این جشنواره گفت: چون در زمان جنگ سرباز حاج قاسم بودم فکر می کردم کسانی که او را می شناسند و دیده اند، دوستش دارند، ولی بعد از شهادتش متوجه شدم کسانی وجود دارند که او را ندیده اند ولی شناخت و مهر بیشتری نسبت به او دارند. ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر سیرجان، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، مدیرکل، معاون و رئیس اداره مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، سپاه ثارالله، سازمان بسیج رسانه، مشاور استاندار کرمان در امور اطلاع رسانی، روابط عمومی گل گهر و فرماندار سیرجان در برگزاری این جشنواره کمک زیادی کردند.
«هادی کاربخش» سردبیر «یزدان کرمان» مقام سوم برای مصاحبه‌ی با «محمدرضا سیدی» از یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان «سردار با موسیقی سنتی موافق بود» را کسب نمود.