رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
  • کد خبر : 6051
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : نجات جان دو کارگر در پروژۀ فاضلاب شهری و یک پروژۀ ساختمانی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

نجات جان دو کارگر در پروژۀ فاضلاب شهری و یک پروژۀ ساختمانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع دو حادثه در پروژه فاضلاب شهر کرمان و یک پروژه ساختمانی خبر داد و گفت: خوشبختانه نیروهای امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی موفق به نجات جان دو کارگر آسیب‌دیده در این حوادث شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان ، رضا میرزایی در تشریح حادثه مربوط به پروژه فاضلاب شهری کرمان، گفت: بر اثر ریزش دیواره کانال فاضلاب، کارگر مشغول در این پروژه زیر خاک مدفون شده بود.
وی، زمان وقوع این حادثه را ساعت ١۴:۵٠ دقیقه امروز بیست‌ونهم آبان‌ماه اعلام کرد و افزود: این حادثه در بلوار «هوانیروز» خیابان «لاله جنوبی» و بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و ریزش دیواره کانال رخ داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادونجات از ایستگاه شماره ١٠ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی، پس از ایمن‌سازی محل، عملیات آواربرداری را آغاز کردند.
میرزایی ادامه داد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی خوشبختانه موفق شدند فرد حادثه‌دیده که یک جوان اهل کشور افغانستان است را زنده از زیر آوار خارج کنند و به عوامل اورژانس تحویل دهند.
وی، همچنین با اشاره به وقوع حادثه دیگری در شهر کرمان طی امروز، از نجات جان کارگر ساختمانی که دچار برق‌گرفتگی و مصدوم شده بود، خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: یک کارگر ساختمانی به‌دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار برق‌گرفتگی شده بود که تیم‌ امدادونجات این سازمان از ایستگاه شماره ٢ بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و با ایمن‌سازی محل حادثه از وقوع حادثه ثانویه جلوگیری کرد.
میرزایی، زمان اعلام این حادثه به مرکز  125 را ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه امروز بیست‌ونهم آبان‌ماه در بلوار «شاهد» بیان کرد و افزود: تیم امدادونجات سازمان آتش‌نشانی، شخص مصدوم را که پس از برق‌گرفتگی از طبقه دوم به پشت‌بام طبقه اول سقوط کرده بود، به خارج از محوطه کارگاهی منتقل کرده و جهت انجام اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس داد.
وی در پایان، ضمن تأکید بر ضرورت رعایت حریم استاندارد سیم‌های برق در پروژه‌های ساختمانی، به مجریان و کارگران پروژه‌های ساختمانی  توصیه کرد تمام نکات ایمنی و حفاظتی محیطی و فردی در محل کارگاه را رعایت کنند و از سالم و استاندارد بودن تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200