رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
  • کد خبر : 6034
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : حق سه امتیازی مس ادا نشد
مس کرمان 1-1 استقلال ملاثانی

حق سه امتیازی مس ادا نشد

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که موقعیت های گل زیادی برای کسب پیروزی و هر سه امتیازی بازی خود برابر تیم استقلال ملاثانی را داشت اما برابر این تیم که ضد فوتبال و حاشیه را در دستور کار قرار داده بود در نهایت با تساوی یک بر یک به یک امتیاز از این بازی بسنده کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان استقلال ملاثانی بود که با ترکیب آرمان شهدادنژاد، جلال عبدی، عیسی پرتو، میلاد خدایی، امین جهان کهن، میلاد پورصفشکن، عارف زینلی، مهیار زحمتکش، میلاد صارمی، امین کاظمیان و احمد نصیری به میدان رفت.

هنوز بازی جای خودش را نگرفته بود که در دقیقه 3 بازی و برروی اولین توپی که به دروازه مس کرمان رسید، برروی ارسال جباری توپ با سر زحمتکش برخورد کرد و به اشتباه وارد دروازه مس کرمان شد تا آب سردی در هوای سرد کرمان بر تن تیم مس ریخته شود.

بعد از این گل تیم مس کرمان برای زدن گل تساوی در همان نیمه اول وارد عمل شد و چندین موقعیت گل را برروی دروازه حریف خلق کرد.

امین کاظمیان در دو صحنه و میلاد صارمی نیز در یک موقعیت گل فرصت زدن گل مساوی را برای مس کرمان در نیمه اول داشتند که ضربه های آخر راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در مقابل آرمان شهدادنژاد نیز در یک صحنه با واکنشی عالی دروازه مس کرمان را برروی یک ضربه آزاد نجات داد.

مس تا آخرین دقیقه نیمه اول برای زدن گل تساوی به تلاشش ادامه داد و در اوقات تلف شده این نیمه در حالی که همه چیز برای زدن گل تساوی فراهم بود اما مدافعان تیم ملاثانی توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند تا بازی در 45 دقیقه اول با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم فرزاد حسین خانی سرمربی تیم مس با سه تعویض چهره تیم خود را کاملا تهاجمی کرد و با ورود صیاد کوکبی، مهرداد آوخ و امید پورقنبری به جای زینلی، پورصفشکن و صارمی به دنبال جبران گل خورده از همان ابتدای نیمه دوم بود.

بازی در این نیمه با حملات همه جانبه مس کرمان آغاز شد و دو موقعیت گل و یک صحنه مشکوک پنالتی در همان ده دقیقه اول نیمه دوم برروی دروازه استقلال ملاثانی شکل گرفت.

مسعود اسدی نیز از دقیقه 55 به جای نصیری به زمین آمد تا اولین بازی رسمی خود را در این فصل برای مس کرمان انجام دهد.

در حالی که حملات مس کرمان همچنان برروی دروازه تیم استقلال ملاثانی ادامه داشت در دقیقه 70 با ورود سامان تورانیان به جای پرتو بازهم بر بار هجومی تیم مس کرمان افزوده شد.

سرانجام در دقیقه 72 بازی حملات مس به ثمر نشست و خطای صورت گرفته برروی آوخ تبدیل به یک ضربه پنالتی برای مس کرمان شد تا مهیار زحمتکش با به ثمر نشاندن این ضربه بازی را سرانجام به تساوی یک بر یک بکشاند.

نکته قابل توجه در این دقایق حاشیه سازی ها و اتلاف وقت بسیار از سوی تیم استقلال ملاثانی بود که دائما در بازی ایجاد وقفه می کردند تا جلوی حملات مس کرمان گرفته شود.

با این وجود مس کرمان بر فشار حملات خود می افزود و ضربه سر آوخ که میلی متری از بالای دروازه ملاثانی به اوت رفت اوج بدشانسی مس کرمان بود. در دقیقه 88 این بار ضربه سر پورقنبری با بدشانسی محض گل نشد و در اوقات تلف شده بازی نیز تیر دروازه ملاثانی مانع گل شدن موقعیت گل مس کرمان شد و در نهایت آخرین موقعیت مس کرمان نیز در این بازی شوت اسدی بود که با اختلاف کم به اوت رفت.

در نهایت در روزی که مس کرمان با فشار حملات خود کاملا مستحق کسب سه امتیاز بود با تساوی یک بر یک از این بازی تک امتیاز را کسب کرد تا در جدول بازی ها 9 امتیازی شود و در رده هشتم جدول قرار بگیرد و در بازی هفته آینده خود در همدان به مصاف شهرداری برود.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200