رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳
  • کد خبر : 6031
  • مشاهده : 9 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : تخته‌گاز مس شهربابک از قعر به صدر
مس شهربابک 1 سایپا تهران 0

تخته‌گاز مس شهربابک از قعر به صدر

نارنجی‌پوشان مس شهربابک موفق شدند سومین پیروزی فصل خود را در مقابل تیم قدیمی و ریشه‌دار سایپا جشن بگیرند.

شاگردان وحید رضایی در تیم فوتبال مس شهربابک که برای نخستین‌بار به لیگ یک صعود کردند، پس از 3 امتیاز انضباطی به دست آمده از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، هفته گذشته در مقابل شمس آذر قزوین جشن پیروزی گرفتند و امروز در ورزشگاه امام علی سیجران به دنبال سومین برد متوالی فصل در مقابل سایپا بودند؛ شاگردان سعید اخباری در سایپا هم بعد از پیروزی شیرین مقابل خیبر خرم آباد، یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر، به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری خود بودند.

نارنجی‌پوشان مس توانستند بازی را بهتر آغاز کنند و کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما با گذشت زمان بازی به تعادل رسید و دو تیم فرصت‌های گلزنی خوبی را به دست آوردند که هیچکدام از آن‌ها به گل تبدیل نشد؛ در شرایطی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد، اما علیرضا قاسمی گل برتری را برای مس به ثمر رساند تا شاگردان رضایی با پیروزی به رختکن بروند.

گل دیرهنگام مسی‌ها در نیمه نخست باعث شد تا سایپا تهران نیمه دوم را تهاجمی‌تر آغاز کند اما شاگردان سعید اخباری در رسیدن به دروازه حریف ناکام بودند و به خوبی نارنجی‌پوشان مس راه‌های نفوذ را بسته بودند و معدود انجام شده روی دروازه نیز بی‌ثمر ماند و ساپیایی‌ها نتوانستند به گل تساوی برسند.

در این میان، بازیکنان مس شهربابک هم روی ضدحملات خود موقعیت‌هایی را برای رسیدن به گل خلق کردند اما سرانجام ضربات آن‌ها هم به گل ختم نشد تا بازی با همان تک گل نیمه نخست علیرضا قاسمی به سود تیم میزبان به پایان برسد.

مس شهربابک با کسب این پیروزی خانگی، 10 امتیازی شد و به نیمه بالای جدول صعود کرد و از سایپا حریف امروزش عبور کرد؛ سایپایی‌ها هم با شکست در مقابل مس، 8 امتیازی باقی ماندند و جایگاه هشتم جدول را از دست دادند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200