رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
  • کد خبر : 6022
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : جامعه امروز نیاز به جوانان سالم و تحصیل کرده دارد
«محمدرضا زنگی آبادی» قهرمان موفق و آینده دار باشگاه کاراته الماس:

جامعه امروز نیاز به جوانان سالم و تحصیل کرده دارد

در ادامه معرفی ورزشکاران موفق در این شماره گفت و گویی انجام داده ایم با ورزشکار موفق رشته‌ کاراته که در مسابقات کشوری به مقام برنز دست یافته است:

ابتدا خودتان را معرفی کنید؟
محمد رضا زنگی آبادی هستم کاراته را از سال 87 زیر نظر استادم محمدی شروع کردم و در حال حاضر در خدمت استاد انجم شعاع تمریناتم را در باشگاه الماس کرمان دنبال می‌کنم.

چرا ورزش کاراته را انتخاب کرده‌اید؟
از آنجایی که برادر بزرگترم در همین باشگاه کاراته را تمرین می‌کرد و از کودکی تقریبا 6 سالگی من هم با این ورزش آشنا شدم و از نونهالی به تمرینات ادامه دادم.

برنامه تمرینی شما به چه صورت است؟
در خردسالی و نونهالی من قهرمانی‌های استانی و کشوری فراوانی بدست آوردم ولی متاسفانه در دوره نوجوانی به علت تصادفی که کردم مجبور شدم چند سالی از ورزش دور باشم، ولی مجددا که به ورزش برگشتم با تمرین دوباره قهرمان شدم و در حال حاضر تقریبا هر روز تمرین دارم که یک روز در میان تمرین کاراته و روز دیگر برنامه‌ها کارهای هوازی و کار با وزنه انجام می‌دهم.

از الگوی‌های ورزشی‌تان بگوید؟
در حال حاضر خوشبختانه در ورزش کاراته مربیان و قهرمانان زیادی را می‌توان نام برد که می‌توان از نظر اخلاقی و فنی الگو قرار داد؛ الگوی من مربیان عزیزم استاد محمدی و استاد انجم شعاع که در کنار مسائل فنی، اخلاق و مرام پهلوانی را هم سرلوح کار قرار داده‌اند می‌باشند.

از مربیان خود بگوید؟
من در دوران نونهالی کاراته را با استاد سامع محمدی شروع کردم و در طول این دوران مقام‌های استانی و کشوری زیادی به خودم اختصاص دادم، بعد از نونهالی و گذر از دوران آسیب دیدگی در خدمت استاد عزیزم انجم شعاع کار قهرمانی را دنبال کردم، همین جا از استاد مصطفایی هم که زیر نظرشان تمرین کرده ام قدردانی می‌کنم.

انتظار شما از مسئولین ورزش استان چیست؟
من فکر می‌کنم که بنگاه‌های اقتصادی استان که تعدادشان هم کم نیست می‌بایست وارد مقوله حمایت از ورزشکار شوند، هیات کاراته آن چه که در توان دارد انجام می‌دهد اما این کافی نیست، متاسفانه باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران دچار چالش‌های مالی هستند.

هزینه‌های اعزام شما برای مسابقات کشوری از کجا تامین می‌شود؟
کلیه هزینه همه ورزشکاران بر عهده خانواده‌ها است، حتی مربیان عزیزمان خودشان هزینه اعزام خود را دادند و امیدوارم اداره ورزش و جوانان با کمک هیات کاراته بتوانند شرکت‌های بزرگ استان را به حمایت از ورزشکاران مجاب کنند.

سخن پایانی؟
بر خود لازم می‌دانم اول از پدر و مادر و مربیان عزیزم که در همه شرایط من را پشتیبانی کرده اند تشکر و قدرانی کنم. سخن من با هم سن و سال هایم این است که حتما ورزش را در زندگی خودشان قرار دهند، که نه تنها هیچ آسیبی به درس وارد نمی‌کند، بلکه از نظر روحی و روانی کمک شایانی خواهد بود، همانطور که گفته اند فکر سالم در بدن سالم است، جامعه امروز نیاز به جوانان سالم و تحصیل کرده دارد، آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان دارم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200