رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
  • کد خبر : 6003
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : سلامت جسمی و روانی دانش آموزان مهم ترین اولویت در فرآیند یاددهی و یادگیری است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس شهر کرمان گفت: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ، عباس ضیا در جریان این برنامه با تشکر از تلاش تمامی فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گند زدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا بازدید کرد و توصیه های لازم را به مدیر، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

وی سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاد دهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان دانست .

ضیا در پایان این بازدید با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته تاکنون قریب به اتفاق مدارس در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق عمل کرده اند و رعایت فاصله گذاری نیز رضایت بخش بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه مسائل بهداشتی از جانب دانش آموزان و مربیان و متولیان امر به خوبی رعایت می شود و والدین نگرانی در این خصوص نداشته باشند، اظهار کرد: در صورتی که دانش آموزی به هر دلیل کسالت داشت، نیاز نیست در کلاس حضوری شرکت کند و باید تا زمان بهبودی کامل استراحت داشته باشد.

بر پایه این گزارش: در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و مسائل بهداشتی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان به صورت سر زده مدارس شهر کرمان بازدید کرد.

گفتنی است: در این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان فعالیت های این واحد های آموزشی در محورهای مختلف را ارزیابی کرد و با مدیر، معلمان مدرسه و دانش آموزان گفتگو کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200