رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
  • کد خبر : 5785
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : دقایق ابتدایی دو نیمه بلای جان مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان با دو گلی که در دقایق 3 نیمه اول و 46 نیمه دوم از سایپا دریافت کرد با نتیجه دو بر یک برابر این تیم در تهران شکست خورد و تک گل دقیقه 30 عارف زینلی نیز نتوانست مانع شکست این تیم شود.

در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در ورزشگاه پاس قوامین تهران، تیم مس میهمان سایپا بود که با ترکیب سجاد بیرانوند، علی تهامی، مهیار زحمتکش، جلال عبدی، امیر طاهر، امین جهان کهن، عارف زینلی، میلاد صارمی، حسین دوستدار، مهرداد آوخ و بهرام رشیدفرخی به زمین آمد.
بازی هنوز سروشکل خود را پیدا نکرده بود که در دقیقه 3 بازی و برروی اولین حمله جدی تیم سایپا و در میان غافلگیری محض بازیکنان مس، مهرداد حیدری موفق شد دروازه مس کرمان را باز کند تا با شروع بازی، آب سردی بر پیکره مس کرمان بریزد.
با این وجود شاگردان فرزاد حسین خانی اجازه نداند که این گل زودهنگام از نظر روحی خیلی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد و به سرعت به جریان بازی برگشتند و حملات پردامنه خود را به سمت دروازه سایپا آغاز کردند.
عمده موقعیت های جدی مس کرمان برروی دروازه سایپا نیز از روی ضربات ایستگاهی حاصل شد و در دقیقه 17 یک ارسال از روی یک ضربه آزاد و در دقیقه 18 یک سانتر از روی نقطه کرنر دروازه سایپا را تا آستانه باز شدن پیش برد که با بدشانسی برای مس تبدیل به گل نشد.
مس در دقیقه 29 نیز بازهم از روی یک ارسال کرنر خطرساز شد که این موقعیت مجددا به گل نرسید اما در ارسال بعدی از روی نقطه کرنر این بار برنامه تمرین شده مسی های کرمان به ثمر نشست و عارف زینلی بعد از چند رفت و برگشت توپ، به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.
نتیجه ای که تا پایان نیمه اول هم باقی ماند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.
اما درست مثل نیمه اول با شروع نیمه دوم بازهم در میان غافلگیری محض بازیکنان مس دروازه این تیم باز شد… برروی یک خطای مشکوک که داور در نزدیکی محوطه جریمه مس اعلام کرده بود، توپ برروی دروازه مس ارسال شد و در نهایت مهیار حباری این بار برای سایپا گلزنی کرد تا بازهم عدم دقت بازیکنان مس در شروع بازی تنبیه سختی برای آن ها داشته باشد.
در دقیقه 57 بازی اولین تعویض مس کرمان انجام شد و امین کاظمیان به جای صارمی برای مس به میدان آمد و در دقیقه 60 بازی شوت عبدی خطرناک از کنار دروازه سایپا به اوت رفت.
در دقیقه 65 ضربه سر رشید فرخی با بدشانسی برای مس کرمان گل نشد و چند دقیقه بعد نیز آوخ شوتی به سمت دروازه حریف شلیک کرد که با برخورد به مدافع به دروازه این تیم نرسید.
در دقیقه 75 مس کرمان عیسی پرتو و سامان تورانیان را به جای تهامی و دوستدار به زمین فرستاد.
در دقیقه 80 این بار شوت خوب کاظمیان با اختلاف اندک به اوت رفت تا حملات مس کرمان به باز شدن دروازه سایپا ختم نشود.
در دقیقه 85 یاسر فیضی و امیر حسین بنی اسد به جای طاهر و رشیدفرخی برای مس به میدان آمدند که شوت دقیقه 88 بنی اسد می توانست بازی را به تساوی بکشد اما این موقعیت نیز با بدشانسی مس به گل تبدیل نشد.
در نهایت مس کرمان در این بازی که مستحق گرفتن حداقل امتیاز بود را باخت تا چشم به بازی های آینده از جمله دیدار هفته بعد برابر ماشین سازی در کرمان داشته باشد.
نکته مهم برای مس اینکه بازی های لیگ یک تازه در نقطه شروع خود قرار دارد و تیم فوتبال مس کرمان می تواند در بازی های آتی به راحتی جبران سه امتیاز این بازی را انجام دهد و قطعا تیم مس کرمان با نفرات شایسته خود پتانسیل انجام این کار را دارد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان عدم تمرکز بازیکنانش در شروع دو نیمه بازی را بزرگترین عامل برای شکست در بازی برابر سایپا دانست.
حسین خانی پس از پایان بازی تیم های مس کرمان و سایپا در رابطه با این بازی گفت: متاسفانه مسابقه شرایط کیفی خوبی از نظر فنی نداشت و تیم ما نیز نتوانست به اهداف خود در این بازی دست پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: بچه های ما تمرکز لازم را به خصوص در ابتدای شروع دو نیمه بازی نداشتند که در همان دقایق گل های خود را دریافت کردیم و این ایرادی است که باید در تمرینات برطرف کنیم.
وی افزود: باید ایرادات خود را برطرف کنیم تا در بازی های بعد شکست امروز را جبران نمائیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200