رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
  • کد خبر : 5668
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : سپاهان قدرتمند شروع کرد

تیم فوتبال سپاهان پس از گلزنی در دقیقه آخر نیمه اول مقابل مس رفسنجان، در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم گلزنی کرد تا در آستانه کسب سه امتیاز خانگی شیرین و معنی‌دار قرار داشته باشد.

سپاهان در اولین سال مربیگری با محرم نویدکیا دست به کار بزرگی زد و با کسب 65 امتیاز بهترین نایب قهرمان اداوار 20 ساله لیگ برتر شد و در سوی دیگر تیم مس رفسنجان نیز در اولین سال حضور در مسابقات لیگ برتر موفق به کسب رتبه تک رقمی شد که نشان از موفقیت هر دو تیم از لیگ بیستم دارد. حالا اما دو تیم با اولویت‌های متفاوتی پا به مسابقات لیگ 21 گذاشته اند و نمایش دو تیم در مسابقه اول، می‌تواند شمایی کلی از شرایط دو تیم در طول فصل را به تصویر بکشد.  این دیداری است که مس رفسنجان برای اعاده حیثیت به آن پا گذشته و سپاهان هم فقط به سه امتیاز آن می‎‌اندیشد.

*سه شنبه 27 مهر ؛ سپاهان اصفهان – مس رفسنجان ؛ ورزشگاه نقش جهان؛ بدون تماشاگر
تیم داوری: مرتضی منصوریان – یعقوب سخندان – جعفر مهاجر –  سید مهدی مرجان زاده
ناظر: یداله جهانبا

کارت زرد 
مهرداد رضایی( 54) از مس رفسنجان

 

ترکیب سپاهان 
کریستوفر کنت – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی(۸۰- سروش رفیعی)، محمدرضا حسینی ( 86 رضا میرزایی )، سجاد شهباززاده(۸۰- فرشاد احمدزاده) و شهریار مغانلو ( 86 محمدرضا خلعتبری )
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب مس رفسنجان 
فایز الرشیدی- محمد انصاری(۴۰- مهدی ترکمان)، شاهین توکلی، هومن ربیع‌زاده، مهدی کیانی، مهرداد رضایی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، سید مهدی حسینی، زاهر سلیمان، مجید علیاری
سرمربی: محمد ربیعی

 

شرح گل

سپاهان (۱-۰): در حالی که همه انتظار اتمام نیمه اول با تساوی بدون گل را داشتند سانتر بلند جلال علی محمدی از سمت راست به امید نورافکن که پشت محوطه بود رسید و او با کنترل خوبش یار مستقیمش را فریب داد و شوتش پس از برخورد به مدافع مس وادد دروازه شد.

سپاهان (2-0): نفوذ و ارسال دقیق دانیال اسماعیلی فر که خودش را به محوطه جریمه رسانده بود، از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با ضربه آکروباتیک سروش رفیعی به گل دوم بازی بدل شد.

 

این صحنه گل دوم بازی است که رفیعی به زیبایی با ضربه قیچی دروازه مس را برای دومین مرتبه باز کرد.

 

لحظات حساس

دقیقه ۸: فرصت برای مس از سمت چپ به دست آمد که توپ در دهانه دروازه به زهیر سلیمان رسید و وارد دروازه شد اما داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۱۵: با اشتباه مدافعیت مس توپ به محمدرضا حسینی رسید و شوت این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ریباند شاهین توکلی مدافع مس به اشتباه دروازه خودی را هدف گرفت و دوباره تیرک دروازه رشیدی به لرزه در آمد.

دقیقه ۱۸: فرصت عالی برای سپاهان با حرکت عالی سروش رفیعی و سانتر او از سمت چپ به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۲۳: فرصت برای مس از سمت راست که با سانتر فرشاد محمدی‌مهر همراه بود ولی کسی برای استفاده و گل‌زنی در شش قدم سپاهان حضور نداشت.

دقیقه ۳۰: حرکت زردپوشان از سمت راست به سجاد شهباز زاده رسید ولی تکل شاهین توکلی ضرب توپ را گرفت تا الرشیدی بی دردسر توپ را جمع کند.

دقیقه ۳۴: ضربه ایستگاهی از سمت راست محوطه مس برای سپاهان به دست آمد که این ضربه را امید نورافکن به صورت مستقیم به سمت دروازه زد و با دفع ناقص فائز الرشیدی توپ دور شد.

دقیقه ۳۹: در برخوردی که محمد انصاری با شهریار مغانلو داشت، انصاری مصدوم شد و قادر به ادامه بازی نیست. این برخورد به سود سپاهان خطا گرفته شد.

دقیقه ۴۸: فرصت خوب برای مس که با ارسال مهدی ترکمان از سمت چپ و ضربه سر سید مهدی حسینی به دست آمد اما این توپ از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

 

 

دقیقه 52: ضربه سرکش سروش رفیعی از دتخل محوطه جریمه با واکنش خوب رشیدی گلر عمانی مس رفسنجان به بازی بازگشت.

دقیقه 60: ضربه محمدرضا حسینی از میانه های زمین به قصد باز کردن دروازه مس زده شد ولی با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 1+90: تیم فوتبال مس رفسنجان فرصت داشت تا حداقل در شب اول شکست خود در لیگ، اختلاف را به حداقل برساند، اما در شرایطی که مهدی ترکمان توانست با حرکتی زیرکانه از اسماعیلی فر چسبیده به خط محوطه جریمه پنالتی بگیرد، مهدی حسینی خرید جدید مس رفسنجان در حالی که کنت هم جهت توپ او را به خوبی تشخیص داده بود، این پنالتی را از دست داد.
دقیقه 2+90: ارسال دانیال اسماعیلی فر اینبار در محوطه شش قدم به فرشاد احمدزاده کوتاه قامت رسید و ضربه او با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

3+90: ضربه خلعتبری با اختلاف راهی اوت شد تا آخرین موقعیت سپاهان نیز به این ترتیب از دست برود.

 

*درحاشیه

*مهدی ترکمان که سابقه حضور در سپاهان را دارد با مصدومیت انصاری از نیمه اول در نقش جهان به بازی رفت.

*محمد انصاری که پس از سپری کردن دورانی طولانی مدت مصدومیت‌هایش از ابتدای لیگ ۲۱ به ترکیب مس برگشته بود در همان نیمه اول از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد تا نگرانی‌ها در خصوص سلامتی‌اش بیشتر شود.

* در حالی که بازی از دقیقه 60 عبور کرده بود، تقریبا به مدت 10 دقیقه شاهد قطع ارتباط دوربین‌های تلویزیونی بودیم و این داستان همچنان ادامه دارد.

*علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل اعتراض به تصمم داور با کارت زرد جریمه شد.

 

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200