رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
  • کد خبر : 5543
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : ضرورت تعامل آتش‌نشاني و نيروي انتظامي در خدمت‌رسانيِ شايسته به مردم
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ایمنی شهرداري کرمان تأکید کرد:

ضرورت تعامل آتش‌نشاني و نيروي انتظامي در خدمت‌رسانيِ شايسته به مردم

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ایمنی شهرداري کرمان گفت: همکاري و تعامل سازمان آتش‌نشاني و نيروي انتظامي در خدمت‌رساني شايسته به مردم ضروري و نتيجه‌بخش است.

رضا میرزایی در دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی شهرستان کرمان، به‌مناسبت گرامیداشت «روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی» و «هفتۀ نیروی انتظامی»، ضمن قدردانی از خدمات ناجا در برقراري نظم و امنيت، افزود: پشتيباني نیروی انتظامی، قوت قلبي براي آتش‌نشانان در اجراي موفق مأموريت‌هاي سازمان آتش‌نشاني است.
وی خاطرنشان کرد: تعامل بسيار خوب سازمان آتش‌نشاني و نيروي انتظامي موجب تسریع در رفع بسياري از مشکلات شده است.
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کرمان، ضمن تبریک هفتۀ نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی و شهدای آتش‌نشان، افزود: در شرايط عادي و قبل از بروز بحران و حادثه، تشکيل نشست‌هاي مشترک و اتاق فکر بین دو سازمان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در کنار فرهنگ‌سازي در زمینۀ پیشگیری از جرایم و حوادث، بسیار مهم و ضروري است.
میرزایی ادامه داد: نيروي انتظامي شهرستان کرمان در حوزۀ تعامل با سازمان آتش‌نشانی همواره پيش‌قدم بوده و اقدامات کارکنان خدوم اين نيرو هدفمند و اثرگذار بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمان نیز در این دیدار، هماهنگی و آماده‌باش آتش‌نشانان و نیروهای انتظامی را در مواقع حساس، مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان است.
سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: پلیس، همیشه در حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود.
وی اعتماد مردم به نیروی انتظامی و نهادهای امدادی به‌ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمین را بسیار حائز اهمیت و بالاترین سرمایۀ این دو سازمان دانست.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200