رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
  • کد خبر : 5323
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : جوانان کرمانی استاندار بومی، توانمند و تحول گرا می خواهند
معاون جوانان حزب وحدت ملی استان کرمان:

جوانان کرمانی استاندار بومی، توانمند و تحول گرا می خواهند

حمید شیردل معاون جوانان حزب وحدت ملی استان کرمان از درخواست جوانان کرمانی برای حضور یک استاندار بومی، توانمند و تحول گرا خبر داد.

حمید شیردل معاون جوانان ائتلاف وحدت ملی استان در این خصوص بیان داشت: کمتر از یکسال از استاندار شدن دکتر زینی وند می گذرد و تحولی در استان اتفاق نیفتاده است و جوانان کرمانی از این یکنواختی و عدم تغییر و بهبود وضعیت زندگی گلایه مند هستند.

او با اشاره به اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور است و صنایع و معادن و کشاورزی فوق العاده ای دارد، تصریح کرد: در حوزه های اشتغال جوانان بخصوص جوانان فارغ التحصیل و فضای کسب و کار در پایین ترین رتبه ها هستیم که حکایت از عدم تغییر دارد و نیاز است اکنون روح تازه ای در مدیریت استان دمیده شود و جوانان و مردم استان تغییر و بهبود شرایط را مشاهده کنند.

شیردل عنوان کرد: دکتر زینی وند بعد از حضور در کرمان دستی به ترکیب مدیران، فرمانداران، بخشداران نزد و اگر تغییر و جابجایی صورت گرفت، بسیار ناچیز و جزئی بود که عملا کمکی به بهبود شرایط استان نکرد و اکنون نیاز است استانداری شجاع، اجرایی ، تحول گرا بر مسند بالاترین مقام استانی قرار گیرد و مدیران و مسئولان ضعیف و سیاسی که وضع موجود را باعث شدند، تغییر داده و از مدیران جوان، انقلابی و با تجربه برای خدمت به مردم استفاده شود.

این فعال سیاسی عملکرد دکتر زینی وند را در کنترل شرایط بحرانی کرونا قابل دفاع ندانست و گفت: دکتر زینی وند در برخورد با بحران ها کارنامه قابل دفاعی نداشت و آمار مرگ و میر در استان این مهم را نشان می دهد، انتقادی که اکثر صاحب نظران بر ایشان وارد می کنند، می گویند دکتر زینی وند به جای حل بحران کرونا و تشدید و اقدام واقعی برای اجرای محدودیت ها بیشتر در نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی عمل کرد و اخبار هشدار دهنده و آمار مرگ و میر را اعلام نمود.

شیردل بیان داشت: جوانان کرمانی از نحوه ورود استاندار در ماجرای اعتصاب کارگران معادن آسمینون منوجان گلایه مند هستند و نحوه برخورد استاندار را با کارگران بی دفاع در فضای مجازی مورد اعتراض قرار دادند و همچنان نسبت به رفتار ایشان معترض هستند.

معاون ائتلاف وحدت ملی استان اظهار امیدواری کرد: با انتصاب استاندار انقلابی ، جهادی و مردم دار از سوی دولت کار و کرامت دکتر رئیسی شاهد تغییرات مثبت در معیشت، اشتغال ، وضعیت مسکن، ازدواج ،  فضای کسب و کار و …استان کرمان باشیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200