رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
  • کد خبر : 5294
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : آغاز پویش استانی ” کرمان همدل”

به گزارش اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان از آغاز پویش استانی “کرمان همدل ” با شعار الفبای مهربانی و با هدف “تامین لوازم التحریر و وسایل کمک اموزشی ویژه دانش آموزان بی بضاعت ” در استان خبر داد .

محمدعلی محمدی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمان با اشاره به برگزاری پویش استانی کرمان همدل با همکاری شهرداری کرمان و 7موسسه خیریه فعال تحت نظارت بهزیستی ( موسسه خیریه کرمان پارسا ، موسسه خیریه چتر مهربانی بوتیا، موسسه خیریه حضرت زهرا(س) ، موسسه خیریه فرزندان امیدکوثر ،موسسه خیریه بیت الکوثر زنگی آباد ، موسسه خیریه مهرآفرین پناه عصر ، موسسه خیریه بچه های آفتاب و موسسه خیریه اسرا ) خاطر نشان کرد : این پویش در سراسر استان با همکاری بهزیستی ، موسسات خیریه و شرکای اجتماعی کار خود را بصورت همزمان از ابتدای مهرماه سالجاری آغاز می کند . وی ضمن تقدیر از شهرداری کرمان در خصوص نصب تبلیغات رایگان در تعدادی از تابلوهای شهری اظهار داشت : امیدواریم در پایان این پویش لوازم التحریر و وسایل کمک اموزشی تعداد زیادی از دانش اموزان نیازمند تحت حمایت تامین گردد .
وی تعداد دانش اموزان تحت حمایت بهزیستی در سراسر استان را 10341 نفر اعلام نموده و گفت : تعداد 3285 دانش اموز معلول نیازمند نیز تحت حمایت بهزیستی می باشند و نیاز این گروه از دانش اموزان به وسایل کمک اموزشی از جمله موبایل و تبلت را یک ضرورت مبرم است
محمدی با دعوت از مسئولین ، خیرین و عموم مردم جهت شرکت در این پویش استانی از صنوف مربوطه جهت مشارکت در تامین اقلام اموزشی این افراد درخواست مساعدت نمود. وی شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی به شماره 4159034541630497 نزد بانک مرکزی را جهت واریز کمک های نقدی اعلام نموده و افزود: مردم می توانند هدایا و مشارکتهای غیرنقدی خود را به پایگاههای موسسات خیریه سطح شهر و همچنین ادارات بهزیستی در سراسر استان تحویل نمایند.
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمان با اذعان به اینکه مردم هیچگاه بهزیستی را تنها نگذاشته اند و همواره پشتیبان فرزندان بهزیستی بوده اند استفاده از کد تعریف شده USSD به شماره
#1480 6655 را از طریق تلفن همراه ، از دیگر شیوه های مشارکت با اداره کل بهزیستی استان اعلام نمود. لازم بذکر است پویش استانی کرمان همدل بصورت همزمان از یکم مهرماه در سراسر استان آغاز و سی ام مهر ماه به کار خود پایان میدهد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200