رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
  • کد خبر : 5243
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : نقش کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در شفاف سازی افکار عمومی برای آموزش حضوری دانش آموزان بسیار تعیین کننده است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با محوریت پروژه مهر 1400 و موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد، گفت: نقش کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در شفاف سازی افکار عمومی برای آموزش حضوری دانش آموزان بسیار تعیین کننده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری ضمن اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس و آسیب های آموزش مجازی برای دانش آموزان گفت: یکی از مهمترین دغدغه های اولیا و خانواده ها در این روزها موضوع چگونگی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است، خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان هستند و برای آموزش و پرورش هم اولویت اول سلامتی معلمان و دانش آموزان است.
وی افزود: برای بازگشایی مدارس، چنانچه شرایط کرونایی مدیریت شده و پایدار باشد، نیاز مبرم به اقناع افکار عمومی، اطمینان بخشی و شفاف سازی داریم، به نوعی که ضرورت دارد اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر در زمینه ایمنی، بهداشت و نظافت مدارس به گونه ای موثر اطلاع رسانی شود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رسالت مهم کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش،  اظهار داشت: هر کدام از کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش که سایت آموزش و پرورش شهرستان و منطقه خود، همچنین فضای مجازی را در اختیار دارند می توانند یاریگر آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی آموزش حضوری در دوران کرونایی باشند.
باهری گفت: هر کدام از فرهنگیان هم می توانند فرهنگ ساز آموزش حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مدارس باشند و در زمینه ارتقای جایگاه معلم، کلاس و مدرسه بکوشند.
وی ضمن قدردانی از مسئولان صدا و سیمای مرکز کرمان و همه رسانه های مکتوب استان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، تقریبا هر روز بخشی از زمان برنامه های رادیو و تلویزیون کرمان به مقوله بازگشایی مدارس اختصاص می یابد، از جمله ارتباط تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان در برنامه زنده خانواده “زندگی زیباست”، حضور معاون آموزش متوسطه در برنامه زنده “صبح به خیر کرمان” و این هفته هم ارتباط تلفنی با دو معاون دیگر و پرداختن به موضوع کارشناسی آموزش کودکان ابتدایی در برنامه خانواده و یک نشست خبری- مطبوعاتی هماهنگ شده است.
بر پایه این گزارش، در پایان نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کرمان، نماهنگ تولیدی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل با محتوای این نشست، به نمایش درآمد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200