رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
  • کد خبر : 5175
  • مشاهده : 31 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان رتبه برتر بیست و سومین جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی استان، عنوان دستگاه برتر بیست و سومین جشنواره شهید رجایی را در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کسب کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه آیین تجلیل از دستگاه های  برتر جشنواتره شهید رجایی استان توزیع بیش از 12هزار دستگاه گوشی تلفن هوشمند همراه و تبلت بین دانش آموزان بی بضاعت با کمک خیران، بنگاه های اقتصادی و معادن استان را از مهمترین اقدامات فرهنگی آموزش و پرورش استان در زیست بوم کرونا برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: راه اندازی مکتب راهیان نور حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان با همکاری سپاه ثارالله در اردوگاه جوادیه از مهمترین اقدامات فرهنگی آموزش و پرورش استان در حوزه فرهنگی در راستای ترویج ایثار و شهادت بین دانش آموزان در سال 1399 است.
اسکندری نسب با اشاره به راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه نانو در شهرستان های بم، سیرجان، کرمان و جیرفت گفت: دانش آموزان کرمانی در جشنواره نانو سال 1399 خوش درخشیدند و استان کرمان در زمینه ترویج، راه اندازی و پژوهش در زمینه نانو در سطح استان های برتر کشور است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  از کسب 420 رتبه زیر یک هزار توسط دانش آموزان استان در کنکور سراسری 99 و رشد 39 درصدی نسبت به سال 98 خبر داد و افزود: در کنکور 1400 نیز دانش آموزان استان 499 رتبه زیر یک هزار  کسب کردند.
اسکندری نسب از تولید 33 هزار و 230 محتوای الکترونیکی و 8 هزار و 66  درسنامه ویژه دانش آموزان ابتدایی در زیست بوم کرونا  خبر داد و افزود: بیش از 6 هزار و 320 محتوای الکترنیکی در سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان جهت استفاده دانش آموزان متوسطه در زیست بوم کرونا بارگذاری شده است.
وی با بیان اینکه 175 طرح دانش آموزی استان به جشنواره خوارزمی ارسال شده از  برگزیده شدن 32 طرح دانش آموزی  استان  در این جشنواره و کسب 14 رتبه برتر کشوری خبر داد.
اسکندری نسب افزود: دانش آموزان استان 39 مدال در المپیاد های علمی کشور کسب کردند و 24 اثر دانش آموزی استان به جشنواره نوجوان خوارزمی ارسال شده که از این تعداد 18 رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان استان کسب شده است.
شایان ذکر است: جشنواره شهید رجایی به ‌منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی کشور، شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت در راستای نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف به‌ منظور پایش اجرای اصلاح امور اداری برگزار می‌شود.
گفتنی است: آموزش و پرورش استان کرمان همانند سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور پس از ارائه مستندات لازم و کافی توانست بین دستگاه‌های‌ اجرایی استان در گروه آموزشی، پرورشی  و فرهنگی رتبه برتر استانی  را در ابعاد شاخص های  عمومی و اختصاصی به خود اختصاص دهد.
لازم به ذکر است: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان پنجمین  سال متوالی است که رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را در شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه فرهنگی، آموزشی و پرورشی کسب می کند.
بر پایه این گزارش: در نشست شورای اداری استان  که  یکشنبه 21  شهریور ماه 1400 به ریاست استاندار کرمان برگزار شد از احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان به دلیل کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد .

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200