رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷
  • کد خبر : 4723
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : از بانوان منتخب مجامع ورزشی حمایت می‌کنم
«میثم پاریزی» مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گوی اختصاصی با «یزدان کرمان»:

از بانوان منتخب مجامع ورزشی حمایت می‌کنم

«میثم پاریزی» اولین مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان که از درون مسئولین ورزش استان انتخاب شد، زیرا وی از سال 87 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک بود و با ورزش استان به خوبی آشنا می‌باشد، برای پاسخ به حاشیه‌های ورزش استان و روشن شدن بعضی از پرسش ها با وی گفت و گویی اختصاصی انجام داده‌ایم که در ادامه می آید:

14 میلیارد تومان
در خصوص برگشت اعتبار، مکاتبه ای انجام شده توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه برای جذب نقدی اعتبارات به جای اسناد خزانه که در مکاتبه اعلام شده که نیاز به جذب اسناد ندارید و به صورت نقد تامین می‌شود و با توجه به تلاش‌های دفتر فنی و مجموعه مالی اداره کل برای جمع آوری اسناد صورت گرفت، ولی طبق مکاتبه مبلغ نقدی واریز نشد.
به لطف خدا توانستم بخشی از این بودجه را دوباره برای استان جذب کنم و در شهرستان‌های استان برای توسعه فضای ورزشی هزینه شود.

انتصاب
من حدود 20 سال از زمان دانشگاه با محمد تقی امیری خراسانی (مدیر کل سابق) دوست می‌باشم و به سفارش و همراهی وی به وزارتخانه برای انتصابم نرفته‌ام و حتی بعد از معرفی‌‌ام به عنوان مدیر کل هیچ گونه توصیه و سفارشی برای تغییر مسئولیت‌ها به من نکرده است. انتصابم فقط جمع بندی معاون‌ها وزرات خانه و وزیر بوده است و هیچ سفارشی از طرف نمایندگان کرمان در مجلس صورت نگرفته است.

تغییر معاون‌ها
من اعتقاد خاصی به ثبات پست‌ها دارم و می دانم برای پیشرفت باید ثبات داشته باشیم، مگر جایی که برای خودم اطمینان حاصل شود که تغییر پست به نفع ورزش است. بی ثباتی مدیران کل در سال‌های گذشته تبعات منفی‌اش فقط برای ورزش مانده است، من خودم تجربه 11 ساله به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک داشته ام و این ثبات باعث شد زیرساخت‌های ورزشی، نظم و ارتباط خوب با هیات‌های ورزشی و سمن‌ها در شهربابک باشد.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان
قبل از انتصاب مدیر کلی‌ام هیچ گونه پیشنهاد و وعده ای برای باشگاه صنعت مس نداشته ام و فقط سال گذشته بعد از تغییر محمود محمودی نیا از مدیریت باشگاه صنعت مس کرمان از طرف مدیر عامل صنایع مس به من پیشنهاد مدیریت باشگاه شد که توسط وزیر ورزش و جوانان با این انتقال موافقت نشد.

مجامع هیات‌ها
من سعی می‌کنم در بحث انتخاب رای دهندگان مجامع هیچ گونه دخالتی نداشته باشم، زیرا لیست اعضا را معاونت ورزش با هماهنگی هیات مربوطه تعیین می‌کنند و از اعضای مجمع تا روز انتخابات اطلاع ندارم. در مجامعی مثل کاراته یا کشتی رقابت بسیار نزدیک بود و کاندیداها با رقابتی بسیار نزدیک به هم انتخاب شدند و تا این لحظه هیچ کدام از نمایندگان مجلس دخالتی در انتخابات مجامع نداشته است. شخصا هیچ حساسیت برای انتخاب شدن شخصی ندارم و نگاه اداره کل هم نگاهی پدرانه به مجمع است.

حمایت از بانوان
به علت نظم و انضباطی که بانوان دارند بعد از انتخابشان در مجامع انتخاباتی از آنها حمایت می‌کنم. امیدوارم اعضای هیات‌های ورزشی به بانون اهمیت بیشتری بدهند و از آنها در هیات‌ها بیشتر استفاده کنند و امیدوارم شاهد حضور بانوان در راس هیات‌های ورزشی باشیم.

سکه گرفتن معاون اداره
ادعای رییس هیات وزنه برداری بر مبنای اهدای سکه به معاون مالی اداره کل را من تکذیب می‌کنم زیرا همکارانم شانشان بالاتر از این حرف‌ها است و با پادرمیانی و مصلحت اندیشی بزرگان ورزش معاون شکایتی از رییس هیات انجام نداد.

عطاویچ
من از همین تریبون اعلام می‌دارم که به غیر از حقوق اداره هیچ گونه کار تجاری نه خودم دارم و نه با کسی شریک هستم فقط همسر احسان ایرانمنش صاحب امتیاز عطاویچ دختر عمه بنده می‌باشد.

مزایده سالن فجر
تمامی‌اسناد و مدارک مزایده‌های اماکن ورزشی استان شفاف و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان انجام شده است و اسامی ‌برندگان و مدت زمان قرارداد برندگان در بورد اداره کل نصب می‌شود، هیچ منع قانونی وجود ندارد فقط بنا بر مصلحتی با برنده سالن فجر کرمان صحبت کردم و قرار شد فعلا تحویل سالن به وی به تعویق بیافتد.

حمایت از ورزشکاران
در مورد حمایت مالی و پرداخت بیمه بعضی مربیان و ورزشکاران خاص مثل سلمان خواجه حسنی، اداره ورزش و جوانان قرار نیست ورزشکاران و مربیان را حمایت مالی بکند فقط وی چون جزو نخبگان ورزش کرمان می‌باشد به عنوان مسئول سالن تکواندو مجموعه بشری به همراه لیستی که شاید کمتر از وی سابقه ورزشی دارند بر حسب نیازی که وجود داشته کار می‌کنند و مقطعی است. برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک و پارالمپیک کسب نموده‌اند با حمایت استاندار و شرکت‌ها بزرگ معدنی مبلغی را به عنوان پاداش کسب سهمیه از طریق هیات‌هایشان به آنها پرداخت می‌شود.

حمایت مالی از هیات‌ها
بر مبنای برنامه‌های ارائه شده از طرف هیات‌های ورزشی و عملکردشان در طول سال به هیات‌های ورزشی کمک‌های مالی صورت می‌گیرد فقط بعضی از هیات‌ها از اعتبارات 27 صدم درصد توسعه ورزش همگانی و روستایی طبق قانون کمک‌های مالی جداگانه‌ای دریافت می‌کنند.

علاقه به سیاست
شایعه‌های زیادی در مورد کاندیدا شدن من در انتخابات شورا است که من هیچ علاقه‌ای فعلا به شرکت در انتخابات ندارم و بیشتر به کارهای اجرایی علاقه دارم.
در پایان امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا در جامعه ما تمام شود و فعالیتهای ورزشی از سر گرفته شود هم برای نشاط عمومی جامعه و هم برای جاری شدن فعالیت‌هایی که تاثیر گذار در حضور جوانان باشد چون استان کرمان ظرفیتهای بسیار عالی در حوزه ورزش دارد و کرمان بهترین روزهای ورزشی را علی رغم مسایل و مشکلات و محدودیت‌ها سپری می کند انشالله که این شرایط برای حضور در استادیوم ها فراهم شود و از ظرفیت‌های به وجود آمده استفاده کنند و همه دست به دست هم دهند تا ما آسیب های اجتماعی رابه حداقل برسانیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200