رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان:

منع قانونی ندارد، اما اخلاقی هم نیست!

عباس آقاملایی

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در خصوص نام نویسی روسای برخی هیات های ورزشی برای حضور در مجامع انتخاباتی سایر هیات ها می گوید این کار به لحاظ قانونی منعی ندارد، اما به لحاظ اخلاقی این کار خوبی نیست.

میثم پاریزی در گفت وگو با خبرنگار کارمانیا با بیان این مطلب اظهار داشت : این کار به لحاظ قانونی منعی ندارد، ما هم نمی توانیم تکلیف کنیم که این افراد برای حضور در مجامع انتخاباتی هیات و یا هیات های دیگری از مسئولیت خود استعفا دهند.
وی افزود: به لحاظ اخلاقی این کار صحیح نیست. اگر فردی مسئولیتی را بر عهده می گیرد، بهتر است تمرکز و توانش را برای همان مجموعه به کار گیرد. اما اگر دیدگاه دیگری دارد و می خواهد توان، تجربه و دانشش را در مسیر دیگری به کار گیرد به این مهم هم نمی توان خرده گرفت.
پاریزی خاطر نشان کرد: اما نگاه برخی به هیات های ورزشی متفاوت است. مواردی مثل گردش مالی بالاتر برخی هیات ها ، تعداد ورزشکاران، و البته زیاد خواهی! که این ها به نظر من اخلاقی نیست، بهتر است افرادی که به عنوان اعضا مجامع انتخاباتی به این افراد رای داده اند، حالا در نقش عضو مجمع مطالبه گری کنند، چرا که قطعا این اشخاص بر حسب اعتماد و برنامه به این افراد رای داده اند! پس حالا ملزم به انجام ادامه کار و برنامه ها هستند و در واقع این مطالبه گری باید از دل ورزش بیرون آید.
مدیر کل ورزش و جوانان بیان داشت: دستگاه ورزش به لحاظ قانونی نمی تواند مانع این اتفاق شود، اما خود من خیلی این تفکر و این حضور از یک هیات به هیات دیگر را نمی پسندم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200