رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۰ جماد ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 22 December
  • جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر : 2500
  • مشاهده : 34 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : 5490 دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره متوسطه در استان کرمان شناسایی و جذب شده اند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: 5490 دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره متوسطه در استان کرمان شناسایی و جذب آموزش و پرورش شده اند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب اللهی ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهار امیدواری کرد بتوانیم در آموزش و پرورش، دانش آموزانی با الگوگیری از شهید سلیمانی و با افکار و منش وی تربیت کنیم.
وی ضمن قدردانی از اهتمام جدی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در جذب تارکان تحصیل، گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین حقوق هر انسان، حق تعلیم، تربیت، آموزش و یادگیری و یکی از مصادیق تحقق عدالت آموزشی پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان است، از آنجا که برخی از موانع فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و… از جمله ازدواج زودهنگام و اجباری، تعصبات قومی و فرهنگی، استفاده از دانش آموزان به عنوان نیروی کار، مخالفت والدین با ادامه تحصیل فرزندان، عدم تمکن مالی و… مانع از حصول این حق و وصول به یکی از اهداف مهم نظام مقدس تعلیم و تربیت می شود، انتظار می رود همچنان متولیان امر آموزش و پرورش در سراسر استان برای جذب سایر دانش آموزان باقی مانده بازمانده از تحصیل چاره اندیشی و برنامه ریزی کنند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که پژوهش محوری یکی از ارکان مهم نظام آموزشی است، افزود: دومین جشنواره علمی-پژوهشی در سال تحصیلی جاری در پژوهش سراها برگزار می شود که با برنامه ریزی بهتر می توانیم گام های موثرتری در نهادینه سازی پژوهش محوری برداریم.
حبیب اللهی با توجه به اهمیت به کارگیری نیروی انسانی پژوهش باور و متخصص در پژوهش سراها گفت: در پژوهش سراها از مدیر تا همه کارکنان باید علاقه مندی و سوابق پژوهشی داشته باشد تا بتوانند معلمان و دانش آموزان پژوهشگر را جذب کنند و باعث ایجاد انگیزه در آن ها شوند.
وی در خصوص فرآیندها، برنامه ها و تحقق اهداف آموزشی گفت: نظارت های میدانی توسط تیم آموزشی و تخصصی و نظارت بالینی توسط سرگروه های آموزشی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200