رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
فولاد ۱ – گل گهر ۲

گل گهر در جایگاه سوم

گل گهر سیرجان با یک نمایش برتر، توانست در خانه فولاد خوزستان به پیروزی دست یابد.

فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در خانه خود از گل گهر سیرجان میزبانی کرد و برای ششمین هفته متوالی از کسب پیروزی باز ماند. گل گهر سیرجان با به دست آوردن این سه امتیاز مهم، در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

تیم داوری 

موعود بنیادی فرد، قهرمان نجفی، حامد صفایی، میثم حیدری / ناظر: محسن قهرمانی

ساعت و زمان 

پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱- ساعت ۱۹:۰۰ – ورزشگاه فولاد آرنا اهواز

اتفاقات بازی 

دیدار تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان و تمام بازی های هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

دقایق حساس 

دقیقه ۲۰: پاس وریا غفوری به پاتوسی و حرکت خوب این بازیکن در درون محوطه جریمه، با شوت بازیکن فولاد همراه شد که فروزان توانست با واکنشی دیدنی، توپ را دفع کند. در برگشت، توپ مقابل علی قربانی قرار گرفت ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: حرکت مهدی شیری از سمت راست به ارسال او برای علی قربانی ختم شد که شوت محکم او را فروزان ابتدا دور کرد و روی توپ برگشتی، ضربه آیاندا پاتوسی را نیز دفع کرد.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با تیم ملی لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲

فولاد گل گهر

دقیقه ۴۰: واکنش دیدنی فروزان روی ضربه سر کولیبالی که توپ را از زیر تیرک بیرون کشید، ناجی گل گهر سیرجان شد.

دقیقه ۴۹: ارسال گومز تازه وارد به روی دروازه فولاد، با واکنش خوب کنت همراه شد و او توپ را دفع کرد

دقیقه ۸۰: روی یک ضدحمله سریع، بازیکنان فولاد در شرایط دو به یک قرار گرفتند و در شرایطی که کوشکی می توانست با یک پاس در عمق، انصاری را در موقعیت تک به تک قرار دهد، به عرض زد و ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰: بازیکنان گل گهر روی یک ضد حمله دیگر صاحب موقعیت شدند که ضربه بغل پا و دیدنی یونس شاکری با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه فولاد به بیرون رفت.

شرح گل ها:

دقیقه ۶۲، رضا شکاری: کیروش استنلی از زمین خودی با پاسی زمینی و در عمق، رضا شکاری را صاحب توپ کرد و او با ضربه ای چیپ و تماشایی، توپ را از بالای سر کریستوفر کنت عبور داد تا گل گهر در نخستین موقعیت جدی خود به گل برسد.

بیشتر بخوانید:  محرمی: به درویش نمره قبولی می دهم/ مسائل بیرونی روی پرسپولیس تاثیر گذاشته

دقیقه ۱+۹۰: مرتضی تبریزی: روی یک ضد حمله سریع و تند و تیز، بازیکنان گل گهر صاحب موقعیت شدند. تبریزی پشت محوطه جریمه توپ را به آرمین سهرابیان سپرد. او نیز ابتدا مکثی به توپ داد و آن را به دهانه دروازه فرستاد و خود تبریزی آن را با یک بغل پای ساده وارد دروازه کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

دقیقه ۴+۹۰: علیرضا کوشکی: ارسال بلند کنت به درون محوطه جریمه، با ضربه سر قربانی همراه شد. در چند رفت و برگشت و ضربات سر بازیکنان ۲ تیم، توپ به علیرضا کوشکی رسید. این بازیکن با حرکت در عرض، از محوطه جریمه خارج شد و روی قوس محوطه، با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و یکی از گل های حریف را جبران کرد.

کارت زرد:

فولاد خوزستان: مهدی شیری (۷۹)

گل گهر سیرجان: بهنام برزای (۲)، مسیح زاهدی (۴۹)

فولاد گل گهر

حواشی بازی 

–  به دلیل حضور برخی افراد پشت نیمکت فولاد، این بازی با ۸ دقیقه تاخیر آغاز شد.

– داوود رفعتی ناظر بازی تا زمانی که وضعیت پشت نیمکت میزبان به شرایط عادی درآمد، اجازه آغاز بازی را نداد.

بیشتر بخوانید:  آخرین حریف تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی مشخص شد

– تیکدری در دقیقه ۲۷ حرکتی را خطاب به اندک هواداران فولادی که پشت نیمکت تیمشان نشسته اند، نشان داد که با اعتراض شدید آنها همراه شد. موعود بنیادی فر نیز در این صحنه به بازیکن گل‌گهر تذکر جدی داد.

– بین دو نیمه درگیری میان تدارکات فولاد و افرادی که پشت نیمکت این تیم حضور داشتند با مأمورین حاضر در استادیوم رخ داد.

فولاد گل گهر

کریستوفر کنت – ایوب والی(۷۶- سعید آقایی) – موسی کولیبالی – مهدی شیری (۸۶- مجتبی نجاریان) – سینا شاه‌عباسی – احمد عبدالله زاده – حمید بوحمدان(۷۶ -محمدرضا غبیشاوی) – آیاندا پاتوسی(۷۶- علیرضا کوشکی) – وریا غفوری – ساسان انصاری (۸۶- امین حزباوی) – علی قربانی

ترکیب گل گهر سیرجان 

محسن فروزان، امیر جعفری (۴۶- علیرضا آرتا)، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای (۸- مرتضی تبریزی)، امین پورعلی، اریک بایناما (۴۶- وسلی گومز)، محمد خدابنده‌لو، مهدی تیکدری، کی‌روش استنلی(۷۸- یونس شاکری)، رضا شکری(۸۳- امین قاسمی‌نژاد)

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200