اخبار » تیتر اول
کد خبر : 10255
شنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
رسول سعید:

گروه صنعتی پویان در تمامی ابعاد مربوط به ایمنی پیشرو بوده است/ کسب این عنوان با همدلی و تعامل به دست آمد

به گزارش یزدان کرمان؛ گروه صنعتی پویان موفق شد در مراسم تجلیل از کمیته‌های حفاظت فنی برتر شهرستان کرمان، جزو ده مجموعه برتر کمیته حفاظت فنی و بهداشت این شهرستان قرار بگیرد.

رسول سعید مدیر ایمنی، بهداشت و حراست گروه صنعتی پویان در حاشیه این مراسم گفت: خداراشاکرم که تلاش همکارانم در بحث ایمنی و بهداشت مورد توجه قرار گرفت و جزو ده مجموعه برتر در این حوزه قرار گرفتیم.

سعید افزود: کسب این عنوان حاصل تلاش جمعی و همکاری و همدلی بین تمامی ارکان مجموعه بوده است و خوشحالم دید مدیران ارشد و سایر واحدهای این گروه صنعتی در چند سال اخیر نسبت به بحث ایمنی مثبت بوده است و از آن‌ها تشکر می‌کنم که همیشه یاور ما بوده‌اند و بهترین تعامل را با ما داشته‌اند.

وی معیار ارزیابی کمیته‌های حفاظت فنی برتر را علاوه بر نرخ کم حادثه، این طور عنوان کرد: گروه صنعتی پویان در سال ۱۴۰۱ علاوه بر کمترین نرخ حوادث که قطعا در کسب این عنوان بی تاثیر نبوده است، در سایر ابعاد ایمنی و بهداشت پیشرو بوده است. مرتب برگزار کردن کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار به صورت ماهیانه، تعامل با مسئولین اداره کار استان و شهرستان، شرکت در برنامه‌های مختلف اداره کار، بحث آموزش و فرهنگسازی ایمنی در مجموعه، بهبود بیشتر و بهتر مسائل مربوط به حوزه HSE در راستای صیانت از نیروی انسانی، کنترل بیماری‌های شغلی پرسنل و به حداقل رساندن عوامل زیان‌آور فیزیکی، شیمیایی و ارگونومی، عواملی هستند که در کسب این عنوان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

IMG_20230511_134447_256

IMG_20230511_134445_479