رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
  • کد خبر : 7050
  • مشاهده : 21 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : کلنگ احداث مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز در خواجو شهر از توابع شهرستان سیرجان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز «مولانا ۲۷» در خواجو شهر از توابع شهرستان سیرجان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر به همت خیر خیر اندیش «حاج حسین عباسلو»به زمین زده شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز ضمن تبریک دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در نوسازی مدارس است.

وی با بیان اینکه میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور قبل از انقلاب به ازای هر دانش آموز یک و نیم متر بود اما به برکت انقلاب اسلامی به پنج و نیم متر مربع رسیده است اظهار داشت: ایجاد عدالت آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

رضایی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین پارامتر توسعه پایدار است اظهار کرد: اگر می خواهیم مشکلی در کشور نداشته باشیم باید در آموزش و پرورش هزینه کنیم زیرا نیروی انسانی آینده کشور در آموزش و پرورش تربیت می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تربیت انسان صالح و شهروند مطلوب را مهمترین رسالت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین دانست و گفت: آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف خود نیازمند همکاری، همفکری و همدلی همه مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی است.

رضا رضایی با بیان اینکه سردار سلیمانی با اقدامات ارزنده خود دنیا را متحول نمود خاطر نشان کرد: پرورش نسل متعهد و کارآمد برای آینده کشور و تربیت دانش آموزانی همچون سلیمانی باید در دستور کار مدارس و معلمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است گفت: از اقدامات موثر خیرین در حوزه های مختلف عمرانی و آموزشی در آموزش و پرورش استقبال می کنیم.

رضایی با اشاره به فاصله یکهزار و ۱۰۰ کیلومتری مدرسه شمالی و جنوبی در استان کرمان بیان کرد: در اکثر مناطق استان به فضای آموزشی مطلوب و استاندارد در راستای تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری نیاز داریم و خیران سیرجانی نیز می توانند به عنوان معین در سایر شهرستان ها و مناطق استان مدرسه بسازند.

بر پایه این گزارش: کلنگ احداث مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز « مولانا ۲۷» با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس اسلامی و جمعی از خیران، مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در خواجو شهر سیرجان به زمین زده شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200