رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
  • کد خبر : 910
  • مشاهده : 40 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : پیشکسوتان ویترین و آیینه تمام نمای ورزشکاران هستند
پیشکسوتان ویترین و آیینه تمام نمای ورزشکاران هستند

پیشکسوتان ویترین و آیینه تمام نمای ورزشکاران هستند

«حمید رضا مهرابی» پیشکسوت کاراته استان کرمان: پیشکسوتان ویترین و آیینه تمام نمای ورزشکاران هستند در ادامه معرفی پیشکسوتان کاراته استان کرمان با‌ استاد «حمید رضا مهرابی» که چندین سال به عنوان دبیر هیات سابقه اجرایی دارند به گفت و گو نشستیم که در ادامه می آید: ابتدا لطفا از سابقه خودتان بگوید؟ قریب به […]

«حمید رضا مهرابی» پیشکسوت کاراته استان کرمان:
پیشکسوتان ویترین و آیینه تمام نمای ورزشکاران هستند

در ادامه معرفی پیشکسوتان کاراته استان کرمان با‌ استاد «حمید رضا مهرابی» که چندین سال به عنوان دبیر هیات سابقه اجرایی دارند به گفت و گو نشستیم که در ادامه می آید:

ابتدا لطفا از سابقه خودتان بگوید؟
قریب به 40 ساله مشق کاراته مـی‌کنم. دارای مـدرک داوری و سابقه نایب رئیس و دبیری هیات کاراته اسـتان را در سال‌های نه چندان دور در کارنامه کاری ام دارم و مسیولیت سبک شوتوکان ریوبوکای در استان کرمان را عهده دار هستم.
جایگاه پیشکسوتان کاراته کرمان کجاست؟
هر هیات ورزشی برای تکریم و ارتقا، جایگاه پیشکسوتان تلاش ویژه انجام می‌دهد چرا که این عزیزان سرمایه‌ها و الگوهای واقعی و یا به عبارتی ویترین و آیینه تمام نمای آن رشته ورزشی می‌باشند ولی فقط استفاده ابزاری شایسته نام آنها نیست.
چرا دیگر نامی از کاراته کرمان در کشور نیست؟
متاسفانه عدم همدلی، یکپارچگی و سلیقه‌ای عمل کردن و از همه مهمتر سایه سنگین سلیقه‌های فـردی که هـمه چـیز را در خـود خـلاصه می‌بیـند و دیگران را در سطحی پاییـن‌تر از عـوامل این افت می‌باشد. هـر چند که از بی‌توجهی به موفقیت‌های مربیان جوان و پرتلاش و بی‌ادعا که مورد بی‌مهری هم قرار گرفتند نمی‌توان گذشت که اگر مورد حمایت و توجه قرار می‌گرفتند امروز شرایط به گونه دیگری بود.
آیا رییس هیات کاراته که در زمان مجمع انتخاباتی قول داده بود که خانه کاراته را اگر سه ساله تمام نکرد استعفا می‌دهد، ساخت یا استعفا داد؟
هرگز هیچکدام به وقوع نپیوست حتی یک آجرم اضافه نشد بلکه در کمرنگ کردن تلاش گذشتکان راه پیمود. بسیار خون دلها خورده شد در زمان هیات کاراته قبلی و زحمات بی بدیل جناب سردار فتاحی رییس اسبق هیات کاراته استان که به اینجا رسیده است ولی متاسفانه آن قول داده شده در مجمع سال 1396 تنها یک شعار انتخاباتی از سوی ایشان بوده است.
افت عملکرد هیات را در چه چیزی می‌دانید؟
عدم به کارگیری و استفاده از تمامی مولفه‌ها و پتانسیل‌های موجود استان، حذف چهره‌هایی که در گذشته کارنامه و عملکرد داشتند، عدم مدیریت قوی و به دور از بغض و همگرایی و استفاده از تجارب مدیریت‌های قبلی، تک گرایی و روی نیاوردن به خرد جمعی و انگیزه دادن به مربیان.
از هیات شهرستان کرمان چه خبر؟ و چه برنامه هایی دارد؟
مـهمـترین اصـل در هـیات شهرستان‌ها انتخاب مدیر کارا و توانمند است و دوری کردن از سلیقه‌ای برخورد کردن و به فکر رای آوردن برای دور بعدی انتخابات استان به نفع خودشان نباشند که این امر موجب دلسردی دل سوختگان و استخوان خورد کرده ها می شود و زیان های جبران ناپذیری به کاراته شهرستان ها وارد می کند.
چـه پـیشنـهادی بـه ورزشکـاران در دروان کـرونا دارید؟
قطعا عزیزان ورزشکار در دوران کرونا نباید تمرین را کنار بگذارند و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های سر باز و خلوت به تمرینات خود ادامه بدهند و سطح آمادگی خودشان را حفظ کنند.
و صحبت پایانی؟
توجه ویژه هیات کاراته به سرمایه‌های استانمان که همان جوانان، نوجوانان، مربیانُ داوران و پیشکسوتان می‌باشند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200