رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر : 9600
  • مشاهده : 10 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : پرونده مربی اسپانیایی بسته نشده
مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

پرونده مربی اسپانیایی بسته نشده

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در تلاش است تا بهترین تصمیمات را برای موفقیت نارنجی‌پوشان در ادامه فصل بگیرد.

مس کرمان که یکی از تیم‌های پایین جدولی محسوب می‌شود، امیدوار است بعد از اینکه توانسته پس از سال‌ها بازگشت به لیگ برتر را جشن بگیرد، این موفقیت و سهمیه را حفظ کند.

آنها با تدابیر فرزاد حسین‌خانی و تصمیماتی که برای تقویت تیم در ادامه فصل گرفته، به دنبال این هستند تا نیم فصل متفاوتی را دنبال کرده و به نتایج مدنظر خود در سایه حمایت هواداران و مدیران دست پیدا کنند.

یکی از این تصمیمات جذب یک مربی اسپانیایی بود. کالی تروئبا مربی اسپانیایی کارنامه‌داری که سابقه حضور روی نیمکت و همکاری با تیم‌های بزرگ این کشور را در کارنامه دارد، روز گذشته با مدیران این تیم پای میز مذاکره نشست تا در صورت توافق به جمع کادرفنی نارنجی‌پوشان اضافه شود.

1791728

با این حال گفته می‌شود در شرایطی که همه چیز برای همکاری فراهم بود، یک اختلاف نظر باعث شد تا این قرارداد امضا نشود. موضوعی که ناراحتی فرزاد حسین‌خانی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت که امیدوار به انجام این اتفاق و تقویت کادرفنی‌اش بود.

کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان اما برخلاف شایعات و انتقادات شکل گرفته مدعی است که طرفین هنوز پای میز مذاکره حاضر هستند و اینکه گفته می‌شود توافق به انجام نرسیده شاید درست باشد اما به معنای منتفی شدن و پایان مذاکرات نیست. مدیرعامل ورزشی و باسابقه مس کرمان امیدوار است در راستای مذاکرات صورت گرفته به نتایجی مطلوب در این توافق دست یافته و مشکلی باشگاه را در‌ آینده از حیث مفاد آن تهدید نکند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید به این موضوع که مجموعه در تلاش برای دستیابی به خواسته‌های کادرفنی است و در این راستا با بازیکنان داخلی مدنظر وی نیز توافقات صورت گرفته، موضوع جذب نفرات خارجی را با توجه به شرایط و دستورالعمل‌ها با وسواس بیشتری دنبال می‌کند و مدعی است که برای تقویت تیم جای نگرانی نخواهد بود و همه چیز طبق نظر کادرفنی و فرزاد حسین خانی پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200