رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر : 8314
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : هدف مس در لیگ رتبه تک‌رقمی است
محمودی‌نیا مربی مس کرمان:

هدف مس در لیگ رتبه تک‌رقمی است

مربی مس کرمان معتقد است تیمش ضمن تلاش برای بقا در لیگ برتر، نیم‌نگاهی هم به رتبه تک رقمی دارد.

محمودی‌نیا در خصوص شرایط این تیم در تمرینات پیش از فصل و عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات با خبرنگار ما گفت‌وگویی داشته که در ادامه آن را می‌خوانید؛

* تازه به لیگ آمدیم، زمان می‌خواهیم

ما یک هدف داشتیم و آن هم این بود که بازیکنان خوب فصل گذشته که از لحاظ فنی از آن ها راضی بودیم؛ حفظ کنیم. شروع تمرینات‌مان با بازیکنان سال قبل بود. تقریبا ۶۰ درصد تیم‌مان حضور داشتند. مهره هایی که در فلسفه کاری آقای حسین خانی بود را جذب کردیم. پورامینی، محمدامین اسدی، حسن مرادیفر و شروین بزرگ را در پست هایی که نیاز داشتیم جذب کردیم. اردو کرمان تمام شد و بعد به تهران آمدیم. اولین بازی دوستانه با پرسپولیس بود که محک جدی برای بچه ها بود‌‌. بعد از چند سال به لیگ برتر آمدیم و باید کمی زمان داد.

* بازیکنان خارجی جذب می‌کنیم

یکی دو مهره خارجی با توجه به نیاز های تیم جذب خواهد شد انشاالله بتوانیم با تکمیل نفرات و ظرفیتی که در نظر گرفتیم وارد مسابقات لیگ برتر شویم. نقل و انتقالات پروژه حساسی است که هر تیم فلسفه خاص خودش را دارد. آقای حسین خانی هم با توجه به فلسفه و برنامه ریزی اش دنبال مهره های مدنظر خودش است. انشاالله بتوانیم با جذب کردن بازیکنانی که نیاز داریم وضعیت‌مان را مطلوب تر کنیم. امروز هم با آلومینیوم اراک بازی داریم و در ادامه به مصاف شمس آذر قزوین خواهیم رفت و فاز بعدی تمرینات ما از ۱۲ مرداد ماه دوباره در کرمان است که آماده شروع بازی های لیگ می شویم.

* نیم‌نگاهی به رتبه تک‌رقمی داریم

پله پله داریم به اهدافمان میرسیم. وضعیت تاکتیکی، جسمانی و روانی بچه ها در حد نرمال است داریم به بخش آرمانی نزدیک می شویم. مطمئنا در روزهای آتی تا شروع لیگ برتر باید نقاط ضعف مان را برطرف و مهره های جدید را اضافه کنیم تا انشاالله به خوبی وارد لیگ برتر شویم. به فلسفه آقای حسین خانی و باشگاه اشاره کردم. هدف ما این است امسال تیم را در لیگ برتر نگه داریم و  حتی تک رقمی شویم و تمام توان فنی مان را در حوزه بازیکنان می گذاریم. برای سالهای آینده می توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و بالای جدول را نشانه بگیریم. در پروسه کاری سه ساله ای که در نظر گرفتیم باید بتوانیم پله پله مس کرمان را به مسیر پیشرفت ببریم و به شرایط آرمانی برسانیم. ما بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمدیم، هدف اولمان بقا و در بهترین شرایط رتبه تک رقمی است.

* از قرعه مس در لیگ راضی هستیم

من فکر می کنم شرایط لیگ به گونه ای است که بعد از پنج یا 6 بازی ما تعطیلی داریم و بعد از نیم فصل ادامه می دهیم و آن موقع هم زمان مناسبی داریم. بازی اول ما با نفت مسجد سلیمان بیرون از خانه است و بعد از آن با پیکان در هفته دوم در کرمان بازی داریم و بازی با استقلال در تهران و گل گهر در کرمان است که دو بازی آخر از بازی های سخت ما در این مرحله است؛ اما خودمان اعتقاد داریم تمام بازی های لیگ برتر سخت است. همه تیم ها برنامه ریزی و هدف دارند. تیم ها چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه با چنگ و دندان برای گرفتن امتیاز می آیند ولی با این حال از روند کلی قرعه راضی هستیم و انشاالله بتوانیم به هدفی که برای نیم فصل اول داریم و ثبات جایگاه مان در جدول برسیم.

* باشگاه مس فلسفه خاص خودش را دارد

شاید خیلی از کسانی که مس کرمان را دنبال می کنند انتظارات اتفاقات دیگری داشتند ولی باید قبول کنیم که بالاخره هر باشگاهی برای خودش فلسفه دارد که با آن می‌تواند کیفیت را در تمرینات و مسابقات تیمش بیاورد و هدفمند و با کیفیت وارد لیگ شود. اگر بخواهیم هشت سال لیگ یک را کنار بگذاریم باید بگویم مس کرمان سالیان سال در لیگ برتر بوده و من فکر می کنم همه باید زمان را به مس کرمان بدهند که این تیم به روز های اوجش برگردد./ورزش 3

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200