رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
  • کد خبر : 6632
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان

مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه نایب رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان بر همکاری و تعامل موثر با نظام تعلیم و تربیت در راستای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی افتخار استان کرمان، جامعه ایرانی، آزادیخواهان و مسلمانان سراسر جهان است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه است و نقش موثر و مستقیمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

حسن پور با تبریک انتصاب شایسته رضا رضایی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان پهناور کرمان تاکید کرد: امیدوارم با عقلانیت، تعامل، همکاری؛ حرکت های جهشی در توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش استان صورت پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در بعضی از مناطق استان به ویژه شهر کرمان گفت: از تمامی ظرفیت ها در راستای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی، پرورشی و فضاهای آموزشی استان استفاده خواهیم کرد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه اعضای مجمع نمایندگان به آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با چالش های مختلفی مواجه است و در جهت رفع این چالش ها نیازمند همکاری و تعامل همه ی نهادهای دولتی و غیر دولتی به ویژه نمایندگان مجلس هستم.

وی با بیان اینکه از یک خانواده متدین و مذهبی برای خدمت در آموزش و پرورش آمده ام خطاب به نمایندگان مجلس گفت: سعی می کنم تمام همت خود را برای پیگیری فعالیت های آموزشی و پرورشی در استان به کار گیرم.

رضایی با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان است تاکید کرد: نمایندگان مجلس در جهت جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری به آموزش و پرورش کمک کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وسعتبیش از ۱۸۳هزار کیلو متر مربعی استان گفت: جانمایی و ساخت مدارس در استان باید بر اساس واقعیت و نیاز مناطق مختلف صورت پذیرد.

رضا رضایی با بیان اینکه کرمان به برکت مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی پایتخت مقاومت ایران است از پیگیری ساخت اردوگاه فرهنگی جهت اسکان دانش آموزان در جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی اظهار کرد: توجه به فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس اولویت اصلی برنامه های پیش روی آموزش و پرورش استان است.

بر پایه این گزارش: محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور، عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان، منصور شکر اللهی نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبار و قلعه گنج و ذبیح الله اعظمی نماینده شهرستان های جیرفت و عنبر آباد به همراه دکتر نادری نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار حضور داشتند‌.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200