رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر : 10448
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : مشاور حرفه‌ای، عامل موفقیت و رشد در کسب وکار است
«مهدی جهرمی» مدیرعامل هلدینگ مشاوران «رادینو»

مشاور حرفه‌ای، عامل موفقیت و رشد در کسب وکار است

«مهدی جهرمی» علیرغم جوانی، بسیار متین و پخته سخن می‌گوید وی که سوابق بسیار طولانی در عرصه‌های مختلف ورزشی, اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد اکنون به عنوان مشاور مدیریت در کسب و کار مشغول است و تجاربش در برگزاری رویدادهای مهم کشوری و استانی کمک کرد تا در افتتاحیه اولین موزه هوافضای کشور نقش بسیار بسزایی داشته باشد، درگفته گویی که در این خصوص با وی داشتیم اینگونه توضیح دادند:

از خودتان بگوید؟
فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت بازرگانی با گرایش استراتژیک و نزدیک به دو دهه در حوزه روابط عمومی‌و منابع انسانی با سازمان‌های دولتی و خصوصی همکاری نموده ام.
با تغییر رویکردها و افزایش تجارب و شرکت در دورهای تخصصی کسب و کار، خود را توسعه و به ایفای نقش کوچینگ و مشاوره در کار و کسب‌های مختلف اقدام نمودم، همواره علاقه مند به کارگروهی بوده ام لذا با بهره مندی و مشارکت از دوستان و اساتید حرفه ای و متخصص در شاخه مرتبط، هولدینگ رادینو را با هدف ارائه راهکار در چالش‌ها و حل مسائل از طریق تحلیل و داده کاوی انواع سازمان‌های دولتی و خصوصی با روش‌های خلاقانه و نوآورانه تشکیل و خودمان را متعهد به توسعه پایدار هر سازمان نمودیم.
از ایده تا افتتاح موفق موزه هوافضا بگوید؟
در ابتدا خرسندم که باپیگیری، همدلی و تلاش مضاعف گروهی و با همت وثیق و دلسوزانه دکتر مجتبی دهقانی این گنجینه ارزشمند درکرمان ماندگار شد.
موفقیت همیشه هدف نهایی هر فعالیت است، این موفقیت هم از این قاعده مستثنی نیست، سال‌هاست که به عنوان مشاور و کوچ افتخار همکاری با وی را دارم و در پروژه‌های مختلف موفقیت‌هایی هم کسب کرده ایم اولین مرکز هتل داری و گردشگری جنوبشرق کشور و تاسیس اولین آژانس هواپیمایی بر پایه متاورس از نمونه این موفقیت‌هاست.
اکنون نیز با اتخاذ تصمیمات مناسب و اهداف تعیین شده و اهمیت موضوعات علمی‌و تحقیقاتی پای در این عرصه گذاشتیم که در این مسیر افتخار آشنایی با زنده یاد استاد سیروس برزو نویسنده، پژوهشکر و مروج فقید علوم فضایی را داشیم (شخصیتی کاریزماتیک و دوست داشتنی) اعتقاد دارم گاهی بعضی انسان‌ها پابه جهان می‌گذارند تا تاثیری ماندگار از خود به جا بگذارند ایشان در زمره این انسان‌ها بودند روحشان قرین آرامش، با وجودی که فضانوردان دنیا او را می‌شناختد متاسفانه ایشان در ایران غریب و مورد بی مهری قرارگرفته بودند که با اصرار و پیگیری دکتر دهقانی، مهندس رضایی و مهندس پشتوان ایشان به کرمان دعوت و با ایجاد آموزشگاه کاوشگران جوان هوافضا به رسالت خود که آرزوی ترویج علم فضانوردی در دانشجویان بود پایان دادند.
از موفقیت‌های این آموزشگاه نیز می‌توان به حضور در رویدادهای مختلف علمی‌‌وکسب مقام‌های بین المللی و به ویژه راهیابی به فینال مسابقات جهانی Kennedy Space Center NASA آمریکا اشاره کرد که بچه‌ها با وجود مشکلات و تحریم‌ها مقتدرانه توانستند افتخارآفرینی کنند امیدواریم زیر ساخت‌هایی فراهم شود تا در جهت توسعه و ترویج علم هوا فضا در کرمان به عنوان نماد و پایلوت به درستی قدم برداریم و روز به روز به دانش آموختگان و علاقه مندان این حوزه بی فزاییم.
جا دارد از حمایت‌های خاص جناب دکتر شعرباف، جناب شیخ شعاعی و مدیران محترم شهرداری کرمان که مشارکت و همت گسترده مادی و معنوی در این رویداد بزرگ داشتند نیز صمیمانه تشکر کنم.

از گروه مشاوران رادینو بگوید، این گروه چه برتری دارد و شما به عنوان مدیرعامل مشکلات در کسب و کارها را چطور می‌بینید؟
هر کسب و کار برای فرآیند موفقیت باید استراتژی رشد و توسعه داشته باشد؛ در غیر این صورت، امکان گسترش وجود ندارد. فشارهایی که صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ ​​با آن روبرو هستند می‌تواند شدید باشد. شروع، تصدی یا یادگیری مدیریت یک کسب‌ و کار به اندازه کافی سخت است، اما چنین مالکانی اغلب مجبورند نقش‌های معاون مالی، رئیس منابع انسانی، مدیر فروش، متخصص بازاریابی و بسیاری موارد دیگر را بازی کنند. بنابراین به سرعت ظرفیت و قدرت ذهنی خود را نیز از دست خواهند داد. در واقع، نداشتن زمان برای «انجام همه کارها» یکی از استرس‌های اصلی صاحبان مشاغل است، استخدام مشاور می‌تواند صرفه جویی زیادی در زمان و دارایی واقعی برای رشد داشته باشد، در حالی که فشار مستقیم صاحبان کسب و کار را از بین خواهد برد. «گروه مشاوران رادینو» می‌تواند با بررسی تخصصی و نگاهی عینی برای کمک به هدایت یک کسب و کار با مشاوران مختلف متخصص و مرتبط در صنایع و زمینه‌های متفاوت از جمله استراتژی و مدیریت، عملیات، منابع انسانی، امور مالی، فرصت‌های تامین مالی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش برنامه‌هایی را ارائه دهند.
مشاوران ما با تجربه همکاری با بیش از دویست مجموعه بزرگ استانی و کشوری برای کمک به شناسایی چالش‌ها، ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل‌های عملی، از نزدیک با صاحبان و مدیران مشاغل همکاری می‌کنند.
ارزش‌های اصلی «گروه مشاوران رادینو» شامل دانش، مهارت‌های تخصصی و تأثیرگذاری آنهاست. از آنجایی که گروه ما با کسب‌ و کارهای مختلفی همکاری می‌کند، ممکن است نسبت به کارکنان داخلی، دانش بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تری از روندهای تجاری، چالش‌های صنعت، فناوری‌ها و فرآیندهای جدید داشته باشند. علاوه بر این، در حوزه‌های مختلف سرمایه گزاری و برنامه‌ریزی مالی نیز می‌توانند فرصت‌ها را شناسایی و به شما کمک کنند، در نهایت مقدار قابل توجهی از ارزش را برای یک سازمان فراهم و به توسعه استراتژی‌های رشد یا مدیریت پروژه‌ها کمک خواهند کرد.
ازتجربیات ارزشمندتان در برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداداها بگوید؟
اوایل دهه نود بود که با طرح سراسری کارت اعتباری و تخفیف با عنوان ژرفاکارت برای اولین بار درکشور فعالیتی در راستای تسهیل و خدمات بهتر بانکی و خرید آسان در قالب باشگاه مشتریان با همکاری بانک رسالت و صندوق پشتیبان آینده آغاز نمودیم که آن زمان با اقبال عمومی ‌و مورد استقبال و توجه مسئولین وقت قرار گرفت، البته که مسیری دشوار و مشکلاتی را نیز به همراه داشت. در همین راستا این طرح منجر به پیشنهاداتی در خصوص طرح‌های حمایتی از کالاهای ایرانی و اقتصاد مقاومتی با برگزاری رویدادهای مختلف با مشارکت و حمایت اتاق اصناف، اداره صمت، اتاق بازرگانی، میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری کرمان شد.
دستاوردهایی که باعث رقابت منطقی، نوآوری و عاملی برای نشاط و پویایی هرچه بیشتر صنایع می‌شد که تاثیرات بسیار اثر بخشی در ایجاد فرصت‌ها، گسترش توانمندی‌ها در روند توسعه کسب و کارها نیز داشت.
در رزومه شما عنوان مشاور شورای عالی بسیج بود کار شورا چه بود و عملکرد شما در این مدت چگونه بود؟
ماموریت اصلی و جدی بسیج رصد معضلات اقتصادی و ارائه راهکارها در زمینه‌های مختلف و درحقیقت بازوی اجرایی اتاق بازرگانی در وزارت صمت بود تلاش می‌شد گسترش فعالیت در زمینه‌های اقتصادی در استان‌های مختلف با شتاب بیشتری صورت پذیرد و با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها مشکلات تجار و بازاریان راحل کنیم.
اعتماد و حمایتی که از سوی جناب مهندس نیکزاد و دیگر بزرگواران در سازمان و شورا به بنده بود با تدوین برنامه‌های مناسب منجر به برگزاری رویدادهای متعدد شد، که در این بین می‌توان به برگزاری همایش و نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی‌در روابط بین الملل و اقتصاد دیجیتال، برگزاری هفته بسیج در اتاق ایران، برگزاری کنگره جهانی گردشگری و صنعت رستوران، طرح ملی شرکاء تجاری ملت، و طراحی نرم افزار و سایت همیار بازار اشاره کرد.
بدنیست اشاره کنم د رسال‌هایی که در تهران مشغول فعالیت بودم با مشارکت دکتر دهقانی موفق به تاسیس شرکت بازرگانی نیک مهان شدیم که در زمان شیوع ویروس کرونا توانستیم به لطف خداوند متعال با عقد تفاهم نامه ای با سازمان بسیج اصناف و بازاریان و وزارت بهداشت و درمان و همکاری اتحادیه‌های محترم تهران اولین تولید کننده و توذیع کننده ماسک کشور با قیمت مصوب شویم.
ظاهرا در شرف تاسیس آژانس هواپیمایی با رویکرد جدیدهستید؟
بله، نزدیک به یک دهه با اجرای طرح‌های استارتاپی ودانش بنیان، ایجاد سامانه‌های ارتباطی، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری، بهرمندی از خدمات گردشگری (همسفرکارت) و مشاوره چندین ‌آژانس مطرح مسافرتی استان تلاش شد تابه سهم خودم بتوانم تاثیری هر چند کوچک برای شناخت ظرفیت‌ها و معرفی دیار متمدن و شریف کریمان بگذارم.
دیدگاه‌های حرفه‌ای و تجربیات بین المللی جناب دهقانی نیز در سال‌های متمادی کمک کرد تا بعد از مدتی تجزیه و تحلیل و جلسات در شهرستان‌های هدف تصمیم به تاسیس دفتر خدمات مسافرتی با رویکرد متفاوت و نوین بگیریم.
وجود ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های تاریخی در مقایسه با سایر استان‌ها واکوسیستم متنوع طبیعی است که می‌توان کرمان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کرد.
با راه اندازی و ثبت شهر آسمان تاریک شهداد به عنوان پایلوت گردشگری نجوم، بی شک می‌توان این منطقه را به یکی از متنوع ترین و جذابترین مقاصد در میان گردشگران و دانشمندان سراسر دنیا تبدیل کرد.
در نظر داریم تا با تدوین برنامه‌های مناسب در جهت بهبود تصویر ذهنی از کرمان و بهره مندی از روش‌های مدرن و نوین بازاریابی و تبلیغات و ارائه بسته‌های گردشگر به توسعه این امر شتاب دهیم.
درپایان اگرصحبتی دارید بفرماید.
امروز بیش ازهرزمان دیگری مرهون تلاش وزحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستیم، به نوبه خودم تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه که در این مدت از هیچ همکاری وهمراهی دریغ نکردند. امیدوارم با بهبود شرایط اقتصادی و هم اندیشی و مشارکت نسل جوان و نیروی متخصص شاهد رشد و پیشرفت و همچنین کم شدن فشار از روی دوش مردمان کشورمان باشیم.
راه های ارتباطی
باگروه مشاوران رادینو:
کرمان،مجتمع برج اول طبقه ششم واحد ۱٨
radinoct.ir

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200