رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
  • کد خبر : 8405
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : مس کرمان با این نفرات در لیگ برتر

در حالی که رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مس کرمان در اواخر همین هفته رسما آغاز می شود، این تیم هنوز فرصت و جای خالی برای تکمیل چهره خود را دارد.

با این وجود مس کرمان طی هفته‌های گذشته با نفرات حاضر در تمرینات، چهره ابتدایی خود را ترسیم کرده که با ورود احتمالی بازیکنان خارجی و نفرات دیگر داخلی این چهره کامل‌تر نیز خواهد شد.

 

*خط دروازه؛ بدون تغییر نسبت به سال گذشته 
مس کرمان در درون دروازه خود آرمان شهدادنژاد، حسین شهریاری و دانیال اسلامی را دارد تا چهره دروازه خود را عینا از سال گذشته تکرار کرده باشد.

 

*این نفرات باز هم بهترین می‌شوند؟ 
در دفاع وسط مس کرمان در حال حاضر عیسی پرتو، علی تهامی، حسن مرادی فر و امیر حسین عسگری را در ترکیب خود دارد که مهیار زحمتکش و علی خلیلی نیز پس از رفع دوران مصدومیت خود به این جمع اضافه خواهند شد.
در دفاع راست مس کرمان با جلال عبدی و سامان تورانیان کار خود را دنبال خواهد کرد و در دفاع چپ این تیم میلاد خدایی و محمد ستاری نفرات مس کرمان را تشکیل می دهند. شاگردان حسین خانی فصل گذشته با 10 گل خورده در 34 مسابقه بهترین خط دفاعی لیگ یک بودند و در فصل جدید نیز حسین‌خانی با تغییرات اندک تیمش را در این بخش راهی میدان خواهد کرد. مس کرمان سال گذشته مقابل لیگ برتری‌ها نیز در جام حذفی عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.

*رقابت شش بازیکن در پست هافبک دفاعی
هافبک های دفاعی مس کرمان را در این فصل حسین دوستدار، احمد نصیری، عارف زینلی، محمد صبوری، علیرضا قادری و عرفان رشیدی تشکیل می دهند.

*ترکیب خط هجومی با چند تغییر 
هافبک های تهاجمی مس کرمان را نفراتی مثل امین کاظمیان و امیر حسین بنی اسد در سمت راست، میلاد پورصفشکن و محمد قاسمی نژاد در سمت چپ و مهرداد آوخ و عارف رستمی در پشت مهاجم تشکیل می دهند. در نوک حمله این تیم نیز شروین بزرگ و امین اسدی بازی خواهند کرد. در این بخش نیز با اضافه شدن عارف رستمی و شروین بزرگ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تغییراتی ایجاد کرده که البته زیاد نیستند.

 

*در انتظار بازیکنان ایرانی شاخص و خارجی‌های تعیین کننده

مس کرمان از جمله تیم‌هایی به شمار می‌رود که خیلی دیر وارد کارزار نقل و انتقالات شد ولی انتظار می‌رود طی روزهای آینده تا پایان مهلت پنجره تابستانی تیم فرزاد حسین خانی با جذب چند بازیکن خارجی و اضافه شدن چند بازیکن شاخص ایرانی دیگر مطابق نظر کادر فنی با شرایط بهتری وارد مسابقات و اولین مصاف خود با نفت مسجد سلیمان شود که هدایت آن برعهده مهاجری سرمربی پیشین نارنجی پوشان کرمانی است./ورزش 3

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200