رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی:

مسیر ورزش را تسهیل کنید

حمید کریمی نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مراسم افتتاحییه مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان کرمان به میزبانی شهرستان کوهبنان گفت: با ۴۶ کمیته در قالب۱۲۰ رشته ورزشی توسعه ورزش همگانی را دنبال می کنیم.

به گزارش یزدان کرمان، حمید کریمی با اشاره به اینکه ورزش همگانی به لحاظ فاکتورهای اجتماعی نقش بسزایی در سلامت و شادابی جامعه دارد؛ بیان داشت: فدراسیون ورزش همگانی با ۴۶ انجمن و کمیته در قالب ۱۲۰ رشته ورزشی دنبال توسعه و مشارکت همه جانبه آحاد مردم است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش همگانی تصریح‌کرد: فقر حرکتی گسترده در جامعه بیداد می کند، ورزش محلات را در سرلوحه قرار دهیم تا با کمترین امکانات و با ساده ترین شرایط مسابقات با مشارکت همه اقشار در رده های مختلف سنی برگزار شود.

وی اقزود: در کنار همگانی‌کردن ورزش نیم‌نگاهی به ورزش قهرمانی داریم و از بین تیم ها در مسابقات شهرستان، تیم های برتر به مرحله استان راه پیدا خواهند کرد و تیم های برتر استان به مسابقه کشوری راه پیدا خواهند کرد و در ادامه مسابقات برون مرزی و بین المللی را خواهیم داشت.

وی از مسئولین‌ هیات همگانی استان کرمان قدردانی نمود و از مسئولین هیات های همگانی شهرستان ها خواست: اهتمام ویژه ای به ورزش همگانی داشته باشند و مسیر ورزش را تسهیل کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200