رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر : 9086
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : مدرسه شش کلاسه در روستای خرمنده بردسیر افتتاح شد
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛

مدرسه شش کلاسه در روستای خرمنده بردسیر افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مردم و مسئولان مدرسه شش کلاسه در روستای خرمنده از توابع شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در آیین افتتاح این مدرسه با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مدارس مقاوم و استانداردی در مناطق دوردست کشور احداث شده و آموزش در تمامی مناطق کشور حتی با وجود یک دانش آموز در جریان است.

وی با بیان اینکه عدالت محوری، کیفیت بخشی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در دولت مردمی و انقلابی است افزود: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در تمامی مناطق استان با راه اندازی قرارگاه جهادی نصیب برابر آموزشی در دستور کار است.

رضایی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی استان در سفر اخیر ریاست جمهوری خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از مهترین ساحت های سند تحول بنیادین فضای آموزش است پس در نگهداری این مدرسه تلاش کنید و از وقت خود حداکثر استفاده را ببرید.

رضا رضایی با اشاره به سختی های پیش روی پدر و مادر دانش آموزان روستایی جهت ایجاد زمینه لازم برای تحصیل فرزندان خود افزود: قدر دان پدر و مادر خود باشید و به آنها احترام بگذارید.

وی افزود: دانش آموزان آینده سازان و سرمایه هاز ارزنده ایران اسلامی هستند و باید برای ساختن ایرانی قوی و مبتنی بر دین تلاش کنند.

مدرسه شش کلاسه خیر ساز حکمت در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع، با زیربنای ۴۹۵ متر مربع به بهره برداری رسید و بیش از ۷۰ دانش آموز دختر و پسر دوره در این مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.

گفتنی است: برای ساخت این مدرسه اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان هزینه شده که با مشارکت اهالی روستای خرمنده پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200