رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر : 7262
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : فوتبال کرمان نیازمند تحول جدی است

کاندیدای هئیت فوتبال استان کرمان گفت: فوتبال کرمان نیازمند تحول جدی و فوری است و برای همین هم وارد گود انتخابات شدم.

علیرضا ابراهیمی افزود: طی سال‌های اخیر فوتبال کرمان به لحاظ روبنایی تغییر و تحولات مناسبی داشته و نمونه آن حضور تیم های استان کرمان در لیگ های مختلف و کسب موفقیت است به گونه ای که همین حضور باعث دلگرمی علاقمندان به فوتبال استان و البته پنهان شدن مسوولین در سایه این موفقیت ها بوده است. اما همانطور که گفتم حضور تیم های ما در لیگ های مختلف فقط یک بخش کار و آن هم نمای فوتبال استان است.
وی ادامه داد: اما فوتبال کرمان در ساختارها دچار نقص ها و ضعف هایی است که اگر برای حل آن چاره اندیشی عاجل صورت نپذیرد تضمین ادامه موفقیت ها در سال های آینده نشدنی است.
ابراهیمی گفت: همانطور که می دانید کرمان یکی از قطب های صنعتی و معدنی کشور است و خیلی واضح است که اگر همین معادن و صنایع تیمداری کنند ما می توانیم در همه رده های کشور نماینده داشته باشیم. اما آیا می توانیم در رشد و توسعه استعدادیابی، آموزشگاه ها ، تیم های پایه، داوران، بانوان، فوتبال ساحلی و فوتسال، ساختار اداری و …. غیره هم پیشرفت کنیم؟ طبیعتا جواب منفی است چون یک کارخانه و یک سرمایه دار به غیر از تیم داری اینگونه کارها را انجام نمی دهد و اینجاست که نقش هئیت فوتبال یک نقش کلیدی و همه جانبه خواهد بود.
ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد:ما هرچند در سال‌های اخیر تیم های باشگاهی زیادی را در لیگ ها داشته ایم اما فراموش نکنیم که حتی در زمینه گرفتن کمترین حق فوتبال استان عاجز بوده ایم و هواداران را همواره نگران کرده ایم. عدم نفوذ در فدراسیون و یا عدم داشتن یک کرسی موثر همواره کرمان را مظلوم واقع کرده است.
ابراهیمی گفت: ما می خواهیم با کمک اهالی و بزرگان فوتبال و صاحبان فن، تجربه و انرژی و با شعار ساختن فصلی نو برای فوتبال کرمان با محوریت همدلی،صداقت، عدالت و همفکری به نوعی این تحولات ساختاری را در طی یک برنامه چهارساله برای فوتبال کرمان به ارمغان آوریم و بدون شک باتوجه به تجربه ای که در حوزه های مختلف مدیریت ورزشی و اقتصادی دارم در صورت اعتماد اعضای محترم مجمع، این مشکلات فعلی را حل و فصل خواهیم کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200