رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فرزاد حسین‌خانی درست مثل زمان بازی خود، در زمان سرمربیگری نیز پله به پله مراحل کار خود را طی می‌کند و پس از حضور در رقابت‌های لیگ دو و لیگ یک حالا به‌عنوان سرمربی روی نیمکت رقابت‌های لیگ برتر خواهد نشست.

فرزاد حسین‌خانی از سال ۹۹ رسما کار خود را با هدایت تیم مس نوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به‌عنوان سرمربی آغاز کرد و پس از کسب نتایج خوب به‌همراه این تیم که آن را تا یک قدمی صعود به لیگ یک نیز قرار داد، در نهایت در بازی‌های لیگ یک فصل قبل سرمربی مس کرمان شد و موفق شد با اقتدار همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کند.

حسین‌خانی که آخرین بازی خود را در زمین مسابقه در اردیبهشت ۹۸ با پیراهن مس کرمان انجام داد و بعد از حدود ۲۰ سال بازی در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد، در این دو فصل در ۶۰ مسابقه به‌عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های خود نشسته است.

حسین‌خانی در این ۶۰ بازی به ۳۱ پیروزی دست یافته است که کمی بیشتر از ۵۰ درصدِ بازی تیم‌های او را تشکیل می‌دهد. ۲۱ تساوی در این رقابت‌ها ثبت شده است و تنها ۸ شکست در بازی‌های حسین‌خانی به‌عنوان سرمربی به چشم می‌خورد که نشان از تنفر حسین خانی از شکست تیم‌هایش دارد.

حسین‌خانی پس از حضور در لیگ دو و لیگ یک حالا شصت و یکمین تجربه سرمربی‌گری خود را در لیگ برتر به‌همراه مس کرمان پشت سر خواهد گذاشت تا یک مربی جوان و آینده دار ایرانی دیگر رسما به سطح اول فوتبال ایران معرفی شود.
ورزش 3

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200