رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
  • کد خبر : 9220
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : عزم خود را برای برداشتن گام‌های بلند در حوزه فرهنگی و هنری جزم کرده‌ایم

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا گام های بلندی برای انجام کارها و فعالیت‌های بزرگ برای اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در استان برداریم.

به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان؛ سعید نجفی‌زاده در بازدید از موسسه آوای ترانه فرزانه گفت: هیچ سرمایه‌ای مانند سرمایه انسانی نیست و این سرمایه ماندگار است؛ لذا خوشحالم که این موسسه به ساختاری منسجم در استفاده بهینه از منابع انسانی رسیده و در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر استعدادها را کشف می‌کند و می‌پروراند.
او با بیان اینکه باید به فعالیت‌های فرهنگی و هنری نسل جوان و نوجوان به ویژه در مناطق محروم توجه داشت، گفت: باید در مناطق کم برخوردارتر، کارهای فرهنگی و هنری را افزایش داد تا سطح آگاهی جامعه از هنر و فعالیت‌های هنری افزایش پیدا کند.
او افزود: اگر موسسات فرهنگی و هنری با برنامه‌ریزی مدون و نیاز سنجی دقیق از وضعیت جامعه قدم بردارند، مخاطبین بیشتری را جذب کرده و اثرگذاری برنامه‌های آنان بیشتر خواهد بود و موسسه آوای ترانه فرزانه این مهم را رعایت کرده که جای تقدیر دارد.
نجفی‌زاده با اشاره به اینکه دولت سیزدهم قصد برون‌سپاری امور فرهنگی و هنری را دارد، گفت: تلاش دولت مردمی بر این است که همه امورات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، و … را به مردم بازگرداند. در واقع از دولت سلب اختیار نمی شود. چون دولت هدایت، نظارت و تسهیل‌گری را بر عهده دارد. ریل گذاری به این سمت است که دولت با اعتقاد به آرمان‌ها، اهداف و اصول انقلاب اسلامی و قانون اساسی، فعالیت‌های فرهنگی را به جریان‌های مردمی واگذار کند و مردم عهده دار مسئولیت‌های اصلی کار بشوند و در این بیان از چنین موسساتی استفاده خواهیم کرد.
او ادامه داد: امروز توجه به موضوع افکار عمومی جنبه مضاعفی پیدا کرده است چرا که معتقدیم هیچ دوره‌ای از حکمرانی بدون حضور افکار عمومی و مردم قادر به تعریف خود نخواهد بود.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت‌های موسسه آوای ترانه فرزانه و آقای دکتر رامشاد فرزانه مدیرعامل این موسسه گفت: این موسسه حرکت‌های و اقدامات خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد و حتما در آینده در برنامه‌های متفاوت هنری از توان موسسه آوای ترانه فرزانه بیشتر استفاده خواهیم کرد.
او اضافه کرد: بنا داریم از هنرمندان جوان، خلاق و ارزشی بیشتر استفاده کنیم و بستر را برای فعالیت این قشر فراهم کنیم.
نجفی‌زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا گام های بلندی برای انجام کارها و فعالیت‌های بزرگ برای اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در استان برداریم.
او در پایان ابراز امیدواری کرد: دست در دست هم، فضایی برای ترقی و حرکت روبه‌جلو پارامترهای فرهنگی و هنری این سرزمین فراهم می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200