رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
  • کد خبر : 1320
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : سیلات کاران کرمانی خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند
رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان:

سیلات کاران کرمانی خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی پنچاک سیلات طی خرداد ماه سال آینده، از حضور تیم استان کرمان در این دوره از رقابت ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان، علی رضا ابراهیمی، رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان به گردهمایی نمایندگان پنچاک سیلات استان کرمان به مناسبت اولین سالگرد تاسیس انجمن پنچاک سیلات استان کرمان با حضور نظری دبیر و توسلی نایب رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان اشاره کرد و گفت: در این جلسه نمایندگان شهرستان ها، گزارش عملکرد یک ساله و برنامه های یک سال آینده خود را ارائه کردند.

او افزود: در حاشیه این نشست طی تماس تصویری با خرم نایب رئیس فدراسیون و مسئول انجمن پنچاک سیلات جمهوری اسلامی ایران با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی این سبک ورزشی که قرار است، خرداد ماه سال آینده برگزار شود، مقرر شد تیم استان تشکیل و طی چندین مرحله اردوی آماده سازی، برای حضور هرچه قوی تر آن اقدام شود.

مسئول کمیته پنچاک سیلات استان کرمان در ادامه افزود: انجمن پنچاک سیلات که ورزش بومی کشورهای مالزی. اندونزی. سنگاپور می باشد که حدود 10 سال پیش در ایران و یک سال پیش در کرمان راه اندازی شده است.
حجت جاوید گفت: استان کرمان در یک سال اخیر اولین دوره مربیگری درجه سه الی یک و دان 1الی 6 ویژه مربیان و ارشدین را برگزار کرد که در این دوره 96 نفر موفق به دریافت دان و مربیگری عملی شدند.

وی افزود: به غیر از دو شهرستان تمامی استان دارای نمایندگی پنچاک هستیم و در اولین اعزام به مسابقات کشوری استعدادهای برتر تنها مقام بانوان استان کرمان در این مسابقات بین تمامی هیات های استان متعلق به پنچاک سیلات می باشد.
جاوید در پایان از حمایت ها و تلاش های بی وقفه ریاست هیات انجمنهای ورزشهای رزمی استان کرمان جناب مهندس علیرضا ابراهیمی و استاد خرم نایب رییس فدراسیون و مسئول انجمن پنچاک سیلات کشور در راستای گسترش و پیشرفت ورزش رزمی تشکر و قدردنی را کرد.

در این نشست امیر خواجویی از قهرمانان و مربیان نام دار ورزش های رینگی استان کرمان به عنوان مسئول وان سیلات (مبارزات آزاد) استان کرمان منصوب گردید.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200