رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
  • کد خبر : 6872
  • مشاهده : 8 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مبنای اصلی برنامه ریزی در آموزش و پرورش استان کرمان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین معرفی حسین الله آبادی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مبنای اصلی برنامه ریزی در آموزش و پرورش استان کرمان است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این مراسم با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان است برای اجرایی نمودن این سند مهم و بالادستی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی با بیان آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه پایدار در کشور است گفت: همه ی مردم، نهاد های دولتی و غیر دولتی باید در راستای تربیت شهروند مطلوب به آموزش و پرورش کمک کنند.

رضایی با اشاره به اهمیت علم در تعالیم دین مبین اسلام و توسعه کشور ها خاطر نشان کرد: ارتقای سطح علمی دانش آموزان و فرهنگیان لازمه پیشرفت آینده کشور در شاخص های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اگر می خواهیم در شاخص های مختلف در صدر منطقه و جهان باشیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم بیان کرد: مدارس به عنوان کانون اصلی تربیت محله، بهترین مکان برای فرهنگ سازی هستند.

رضا رضایی آموزش و پرورش را نهادی بی بدیل در ایجاد سرمایه اجتماعی دانست و گفت: نیروی انسانی نقش مؤثری در پیشرفت کشور دارد و آموزش و پرورش پایه گذار تربیت نیروی انسانی است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه گذاری است و پیشرفت کشور در پرتو آموزش و پرورش و مهارت آموزی است.

رضایی گفت: از ظرفیت جوانان در جهت اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و عرصه را برای آنان در حوزه های اداری و مدیریتی باز خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر توجه به ارزش های دین مبین اسلام، اقامه نماز جماعت و توجه به مسائل و مشکلات همکاران در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد.

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات عباس کدوری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بم تجلیل شد و حسین الله آبادی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200