رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال روز یکشنبه برگزار می شود و ملوان به مصاف آخرین تیم جدول می رود و مس کرمان با شهرداری آستارا بازی خواهد کرد.

مسابقات لیگ دسته اول کم کم به نیم فصل خود نزدیک می شود و این هفته 9 مسابقه روز یکشنبه برگزار می  شود. آن هم در حالیکه دو تیم ملوان و مس کرمان رقابت نزدیکی برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل دارند.  ملوان 30 امتیازی صدرنشین مسابقات این هفته باید به مصاف آخرین تیم جدول لیگ برود، ماشین سازی تیمی بدون برد است که کار سختی برای بقا در لیگ یک دارد. به نظر می رسد که می توان ملوان را برنده این مسابقه دانست و اینکه ملوانان در پایان این هفته نیز صدرنشین باقی خواهند ماند. ملوان تنها تیم بدون باخت مسابقات است.

مس کرمان تیم 29 امتیازی و دوم جدول باید به مصاف شهرداری آستارا برود شهرداری استارا در حال حاضر با 17 امتیازی در رده یازدهم جدول لیگ است. اگر آستارایی ها بتوانند مس را متوقف کنند به طور ضمنی به دیگر تیم استان گیلان یعنی ملوان هم برای پیشتازی در لیگ یک کمک کرده است. مس 5 برد متوالی داشته و خود را به لیگ برتر نزدیک کرده است.خیبرخرم آبا 26  امتیازی به مصاف قشقایی شیراز می رود. مس در جام حذفی تیم فولاد خوزستان را حذف کرد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد خیبر خرم سه برد متوالی در لیگ یک به دست آورده اما قشقایی شیراز در 5 هفته اخیر 4 باخت و یک تساوی داشته و می خواهد نوار باخت ها و ناکامی هایش را قطع کند. این بازی می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. خیبر خرم آباد هم دیگر تیم حاضر جام حذفی است. شاگردان ویسی تیم پرحاشیه نفت آبادان را شکست داد البته تیم امید نفت آبادان زیرا تیم بزرگسالان به این مسابقات نیامد!

استقلال خوزستان 25 امتیازی در رده چهارم جدول لیگ یک ایستاده این تیم محبوب خوزستانی هم تلاش زیادی می کند که دوباره به لیگ برتر برگردد و این هفته به مصاف پارس جنوبی جم می رود که با 20 امتیاز در رده نهم جدول است. این دو تیم سابقه حضور در لیگ برتر دارند و فردا هم می توانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. آرمان گهر به مصاف تیم سایپا می رود و سایپایی در لیگ یک نتایج ضعیفی گرفته اند و باید برای بهتر شدن جایگاه خود در جدول نتایج بهتری بگیرند قرار گرفتند در رده دوازدهم جدول به هیچ عنوان شایسته این تیم نیست.

خوشه طلایی به مصاف تیم پانزدهم جدول رایکا بابل می رود رایکا هم برای بقا تلاش می کند و خوشه طلایی می خواهد همچنان در جمع 7-8 تیم بالای جدول باقی بماند.

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک:

یکشنبه ۳ بهمن
استقلال خوزستان –  پارس جنوبی جم- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی اهواز
ویستاتوربین تهران-  مس شهر بابک- ساعت ۱۴- ورزشگاه متعاقباً اعلام میگردد.
قشقایی شیراز –  خیبرخرم‌آباد- ساعت ۱۴- ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود
رایکا بابل-  خوشه طلایی ساوه- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا سیمرغ
شهرداری همدان –  شمس آذر قزوین- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان
آرمان گهر سیرجان – سایپا تهران- ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان  
شاهین شهرداری بوشهر- استقلال ملاثانی- ساعت ۱۴- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
مس کرمان – شهرداری آستارا – ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
ملوان بندر انزلی- ماشین سازی تبریز- ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی انزلی

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200