رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
  • کد خبر : 1609
  • مشاهده : 23 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : رزمی کاران کرمانی برای مسابقات ایندورگیمز آماده می‌شوند

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان از برگزاری اردو‌های آماده سازی برای ورزشکاران رشته‌های پنچاک سیلات و سامبو به منظور حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های ایندورگیمز خبر داد.

علی رضا ابراهیمی رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان به بیان گزارشی از برنامه‌های این هیئت در سال ۹۹ پرداخت و گفت: برنامه‌های بسیار خوبی برای سال ۹۹ در نظر گرفته بودیم که از جمله این‌ها می‌توان به ایجاد مدرسه رزمی در استان کرمان، اشاره کرد.

او با اعلام اینکه پنچاک سیلات و سامبو از رشته‌های آسیایی ما هستند، افزود: قرار بود از اردیبهشت ماه در بحث استعدادیابی برای مدرسه رزمی از طریق مدارس و آموزش و پرورش اقدام کنیم دهیم که متأسفانه با توجه به شرایط موجود نتوانستیم به آن جامه عمل بپوشانیم، ولی جزو برنامه‌های در دستور اقدام هیئت است.

ابراهیمی تصریح کرد: مقرر شده بود، طی مرداد ماه برای اولین بار لیگ رزمی کیک بوکسینگ را برگزار کنیم که بدین منظور برنامه ریزی‌های اولیه انجام گرفت و حتی آئین نامه مسابقات نیز نوشته شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان بیان داشت: متأسفانه با توجه به شرایط امروز، نتوانستیم این کار را انجام دهیم که البته در برنامه هایمان هست تا در آینده‌ای نزدیک، آن را عملیاتی کنیم.

ابراهیمی به مسابقات ایندورگیمز اشاره کرد و گفت: بازی‌های آسیایی داخل سالن بانکوک ـ ۲۰۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی سامبو و پنچاک سیلات به عنوان نماینده‌های فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران در صورت برگزاری مسابقات در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

او با تأکید بر اینکه به دنبال کسب سهمیه برای این رقابت‌ها هستیم، افزود: اردو‌های آماده سازی برای ورزشکاران رشته‌های پنچاک سیلات و سامبو طی یک تا دو ماه آینده در استان برگزار می‌شود.

ابراهیمی به شرایط سخت امروز کشور و دنیا در مواجهه با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: کرونا هرگز سبب تعطیلی فعالیت‌های این هیئت نشده است به طوری که طی ایام کرونا تمرکزمان بر روی آموزش و ارتقاء سطح علمی و دانش مربیان، داوران و ورزشکاران بوده است.

او از برگزاری ۱۷ کارگاه آموزشی به صورت آنلاین از اسفند پارسال تاکنون در استان خبر داد و کارگاه‌های آناتومی عمومی، تغذیه ورزشی، مبانی آمادگی جسمانی، ایمنی در ورزش، رشد و تکامل حرکتی، اصول مبانی و تربیت بدنی، تجزیه و تحلیل مهارت ها، نقش مربیگری، روانشناسی ورزشی، اخلاق مربیگری، احیا و کمک‌های اولیه، مبانی استعداد یابی، فیزیولوژی عمومی، طراحی و برنامه‌ریزی تمرین و دوره فنی دان ۱ـ ۲ـ ۳ـ۴ طبق مجوز فدراسیون را از جمله این دوره‌ها برشمرد.

ابراهیمی تصریح کرد: طی مدت ذکر شده، ۶ دوره مربیگری و داوری درجه ۱ـ ۲ـ ۳ نیز به صورت آنلاین برگزار شده است./باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200