رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : 9592
  • مشاهده : 11 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : دستیار دیه‌گو سیمئونه در مس کرمان

مس کرمان با یک مربی اسپانیایی کارنامه‌دار به توافق دست یافته و به زودی با وی قراردادش را امضا خواهد کرد.

مس کرمان که بعد از سال‌ها که متحمل هزینه زیادی شده بود و در حسرت بازگشت به لیگ برتر بود، در نهایت با اعتماد به فرزاد حسین‌خانی هافبک اسبق خود توانست به این طلسم پایان دهد و بار دیگر در لیگ برتر حاضر شود.

آنها در بازگشت دوباره به لیگ برتر اما با مشکلاتی مواجه شدند که طی دیدارهای اخیر خود نتوانستند به نتایج مطلوب دست یابند و بار دیگر سایه سقوط را بالای سر خود احساس می‌کنند. با این حال فرزاد حسین‌خانی سرمربی این‌تیم امیدوار است با جذب نفرات جدید و تقویت تیم در نهایت به هدف خود برای دستیابی به سهمیه بقا در این فصل و حضور در بالای جدول طبق برنامه در فصل آتی دست یابد. هدفی که بارها اعلام کرده نیازمند حمایت بیشتر مدیران این باشگاه و مجموعه مس است.

اکنون آنها در راستای تقویت تیم با یک مربی اسپانیایی به توافق دست یافته‌اند.

کالی تروئبا مربی‌ای است که فرزاد حسین خانی به باشگاه معرفی کرده و در انتظار اضافه شدن به جمع کادرفنی‌اش و شروع رسمی کار برای موفقیت نارنجی‌پوشان در نیم فصل دوم است.

این مربی اسپانیایی و 53 ساله کار حرفه‌ای خود را به عنوان آنالیزور شروع کرده است. او در تیم‌های اتلتیکو مادرید، الچه، ایبار و رئال سوسیه داد اسپانیا به عنوان آنالیزور فعالیت داشته و در ادامه توانسته به عنوان مربی در تیم پونفرادینا در لالیگا دو اولین تجربه مربیگری خود را دنبال کند.

بعد از آن او بار دیگر در رسینگ اسپانیا به عنوان آنالیزور کار را دنبال کرده و فصل بعد از آن به عنوان یکی از اعضای کادرفنی به عضویت کادر در آمد.

نقطه عطف کار این مربی اسپانیایی اما در اتلتیکو مادرید و در کنار دیه‌گو سیمئونه بود که در 2006 تا 2014 به عنوان یکی از مربیان مورداعتماد این مربی آرژانتینی کار را دنبال کرده است.

1791325

اکنون طی توافقی که مدیران مس کرمان به درخواست فرزاد حسین خانی داشته‌اند کالی به ایران آمده و مذاکرات نهایی خود را برای اضافه شدن به کادرفنی نارنجی‌پوشان دنبال می‌کند. سرمربی مس کرمان امیدوار است برخلاف اشتباه قبلی که مدیران این تیم در رد کردن بازیکن کلمبیایی این تیم با ادله مصدومیت داشته‌اند و او بعد از فسخ قرارداد با این تیم به عضویت تیم جدید در آمد، اینبار اختلاف مالی مانع از این نشود که کالی تروئبا نیز از عقد قرارداد منصرف شود.

گفته می‌شود این مربی که با قراردادی پایین‌تر از 100 هزار دلار توافق با نارنجی‌پوشان دست یافته، روی یکی از خواسته‌های مدیران این باشگاه برای پرداخت مالیات از هزینه شخصی به مشکل برخورده است تا این موضوع تا این لحظه نهایی نشود. این در حالیست که جذب مربی داخلی با چنین سابقه‌ای نیز قطعا عددی بالاتر را به مجموعه مس کرمان تحمیل می‌کرد اما به نظر می‌رسد برخی اختلافات همچنان باعث شده تا همکاری‌ای که هواداران این تیم برای موفقیت نارنجی‌پوشان انتظار آن را می‌کشند، بین آنها صورت نگیرد.

باید دید این اختلاف کوچک به زودی بین طرفین حل خواهد شد تا کالی تروئبا با حضور در کادرفنی مس کرمان یکی از نفراتی باشد که در کنار فرزاد حسین خانی برای تحقق هدف این تیم تلاش کند یا همانند گزینه‌های خارجی دیگر بار دیگر آنها به دردسر و مشکل برخواهند خورد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200