رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش یزدان کرمان، اعضای هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان کرمان با پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شواری اسلامی نشستی برگزار کردند.

رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان کرمان با ارائه عملکرد هیات گفت: در مدت زمان سه سال گذشته رتبه هیات استان از 29 کشور به رتبه اول در بین هیات های استان کشور رسانده ایم و حالا باید برای ماندن در این جایگاه بیشتر تلاش کنیم.

عباس ارجمند افزود: برای سرمایه گذاری برروی استعدادهای استان نیاز به تاسیس آکادمی بیلیارد داریم و برای آن احتیاج به حمایت بیشتر مسئولین استان می باشد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: هر ساله 1000 میلیارد تومان هزینه ورزش در استان کرمان می شود که متاسفانه 80 درصد آن در فوتبال هزینه می شود و باید درصد بیشتری را به سایر ورزش های استان اختصاص دهیم.

پروفسور زاهدی افزود: برای تاسیس آکادمی بیلیارد هم با وزیر ورزش و هم با استاندار کرمان جلسات مشترکی با رییس هیات برگزار می کنیم تا با حمایت مسئولین بتوانیم جایگاه اول هیات را در کشور نگه داریم.

در ادامه پروفسور زاهدی از عباس ارجمند رییس هیات، منصور مقدم و حسن اسماعیل زاده دو داور بین المللی، حجت سلطانی کمیته آموزش، افشین دهقانی دبیر هیات، خانم شهریاری خزانه دار هیات و فاطمه محمدی صاحی امتیاز و مدیر مسئول یزدان کرمان تقدیر کردند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200