رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر : 9143
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : حمایت‌های مدیرعامل باشگاه مس کرمان موجب تکرار قهرمانی‌مان در لیگ برتر شد

سرمربی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان گفت: با حمایت‌های خوب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان زمینه برای تکرار عنوان قهرمانی تیم در رقابت‌های لیگ برتر فراهم شد که جا دارد به نمایندگی از اعضای تیم از مدیران باشگاه به خصوص آقای دکتر کهندل مدیر عامل باشگاه مس کرمان کمال تشکر را داشته باشیم.

به گزارش یزدان کرمان؛ سمیه عباسپور در رابطه با سطح کیفی مسابقات لیگ برتر این فصل تیراندازی با کمان کشور در بخش کامپوند گفت: مسابقات امسال پس از کرونا به روال عادی خود برگشته بود و طبیعی بود که با راحت تر شدن کار تیراندازان، سطح بازی ها نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی رقابت‌های تیم ملی، تیراندازان همگی برای ثبت بهترین رکوردها در این رقابت‌ها آمده بودند و همین باعث سختی رقابت در مسابقات این فصل می شد از همین رو کسب عنوان قهرمانی در شرایط آسان برای تیم ما به دست نیامد.

وی با تمجید از رکوردهای خوب تیراندازان بانو تیم مس کرمان در بازی‌های این فصل گفت: امتیازهای بالا و رکوردهای خوب تیم ها نشان می دهد که سطح بازی های این فصل بسیار بالا بوده است و با توجه به نظر فدراسیون هرچند تعداد تیم های این فصل کم بود ولی سطح کیفی بازی ها برخلاف سطح کمی آن افزایش زیادی داشت.

خانم عباسپور با اشاره به تکرار قهرمانی تیم مس کرمان در رقابت های کامپوند افزود: ما در سال های اخیر همواره جز تیم های قهرمان یا نایب قهرمان مسابقات بودیم و در این فصل نیز تلاش خود را به کار بستیم که از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان با تشکر از مدیریت باشگاه مس کرمان گفت: با حمایت‌های خوب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان زمینه برای تکرار عنوان قهرمانی تیم در رقابت‌های لیگ برتر فراهم شد که جا دارد به نمایندگی از اعضای تیم از مدیران باشگاه به خصوص آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان کمال تشکر را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد تیم این فصل را دختران کرمانی تشکیل می دادند ادامه داد: در حال حاضر سه ملی پوش را از تیم مس کرمان در رقابت های جهانی خواهیم داشت و این احتمال وجود دارد که با توجه به موفقیت کسب شده در لیگ برتر، این تعداد افزایش هم داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200