رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
  • کد خبر : 9638
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : حرف‌های انگیزشی مدافع مس کرمان بعد از درخشش
خوشحالم که شخصیت خودمان را پیدا کردیم؛

حرف‌های انگیزشی مدافع مس کرمان بعد از درخشش

محمد ستاری می‌گوید مشکلات بین کادر فنی و مدیریت مس کرمان، تاثیری روی بازیکنان این تیم نگذاشته و آن‌ها با انگیزه بالا به کار خود ادامه می‌دهند.

مس کرمان موفق شد در هفته شانزدهم لیگ برتر با دو گل نفت مسجدسلیمان را شکست بدهد تا در آغاز نیم‌فصل دوم، با سه امتیاز اختلاف نسبت به صنعت نفت، در رتبه چهاردهم جدول قرار بگیرد. محمد ستاری، مدافع مس که در تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر از نگاه ورزش سه نیز قرار گرفت، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود و با توجه با شرایط جدول، هر دو تیم خیلی استرس داشتند اما خدا را شکر همان‌طور که تمرین کرده بودیم، در دقایق ابتدایی بازی با یک گل از حریف پیش افتادیم تا کمی بار از روی دوش ما برداشته شود و استرس تیم مسجدسلیمان بیشتر شود.

او ادامه داد: پس از آن سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و چشم به ضدحملات داشتیم که در نهایت در نیمه دوم توانستیم اختلاف را به دو گل برسانیم و در دقایق آخر، با اطمینان خاطر بیشتری بازی را مدیریت کنیم. سه امتیاز خیلی مهمی بود که توانستیم به دست بیاوریم و قطعا این امتیازات در ادامه راه کمک زیادی به ما می‌کند.

ستاری که پس از چند تغییر پست، در چهار بازی آخر در پست دفاع آخر به میدان رفته تا مس موفق به ثبت سه کلین شیت در چهار دیدار شود، در این باره گفت: تیم ما به یک همدلی بزرگی رسیده و همان‌طور که همه بازیکنان برای موقعیت‌سازی و گلزنی تلاش می‌کنند، در دفاع و گل نخوردن هم نقش دارند. برای بازیکنان هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی در ترکیب قرار دارد و یازده نفره هم در حمله شرکت می‌کنیم و هم در دفاع.

وی افزود: در مجموع اینکه یک تیم گل نخورد و پیروز شود، شخصیت و اعتماد به نفس خیلی خوبی به تیم می‌دهد. امیدوارم این روند در بازی آینده برابر پیکان هم ادامه داشته باشد تا جایگاه‌مان را هفته به هفته بهتر کنیم.

1794026

مدافع مس درباره تغییر پست‌هایش در لیگ بیست و دوم بیان کرد: امسال در سه پست مختلف بازی کردم و دلیل این تغییر پست‌ها هم مصدومیت بازیکنان تیم بود. در حال حاضر همه بازیکنان برگشته‌اند و کادرفنی هم می‌تواند با دست باز به هر بازیکن در پست خودش بازی بدهد.

او با ابراز رضایت از شرایطی که این فصل در مس ‌کرمان دارد، عنوان کرد: من سال قبل در هوادار حضور داشتم که مثل مس کرمان، سال اول حضورش در لیگ برتر بود اما از انتخابی که این فصل داشتم، راضی هستم؛ حضور در مس کرمان یک چالش جدید و تجربه خوب برای من بود و مطمئنم در ادامه مسیر، شرایط از این هم بهتر هم می‌شود، چرا که تیم هفته به هفته به شرایط بهتری می‌رسد و شخصیت و انسجام و رفاقت بین بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود. امیدوارم در پایان فصل چه از نظر فنی و چه از نظر تیمی، اتفاقات خوبی رخ بدهد.

ستاری در خصوص حضور مس در رتبه چهاردهم جدول و همچنین دیدار هفته آینده این تیم برابر پیکان گفت: برد برابر نفت مسجدسلیمان شروع خوبی برای نیم‌فصل دوم بود و اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان داد اما این سه امتیاز نمی‌تواند خیال ما را راحت کند. فاصله‌ها در انتهای جدول بسیار کم است و هر تیمی با دو برد می‌تواند به میانه جدول برسد و با دو شکست هم به قعر جدول سقوط کند. ما از برد برابر نفت خیلی خوشحالیم اما همانطور که کادر فنی هم گوشزد کرد، ۲۴ ساعت حق خوشحالی داشتیم. یک بازی مهم برابر پیکان داریم که باز هم یک مسابقه ۶ امتیازی محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانیم مثل بازی رفت، سه امتیاز را بگیریم تا مقداری خودمان را از پایین جدول جدا کنیم و به آرامش خاطر برسیم.

بازیکن مس درباره مشکلات داخلی این تیم که باعث اعتراض فرزاد حسین‌خانی شده بود، توضیح داد: اینها مسائلی است که من و سایر بازیکنان تیم روی آن مشرف نیستم و از طریق فضای مجازی و مصاحبه‌های آقای فرزاد از آن مطلع شدیم. ما فقط می‌دانستیم که دو بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند و فکر می‌کردیم بتوانند به ما کمک کنند اما نتوانستند.

ستاری در پایان گفت: امیدوارم این مسائل به هر دلیلی که رخ داده، تمام بشود تا مدیریت و کادرفنی هم مثل اعضای تیم، یک‌دل و منسجم شوند. این همدلی می‌تواند به روند رو به رشد تیم کمک کند و باعث شود که همه یک هدف را دنبال کنیم. می‌دانیم که هم باشگاه و هم کادرفنی زحمت زیادی می‌کشند و قطعا اگر با یکدیگر همدل شوند، روند رو به جلوی تیم، چندین برابر بهتر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200