رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
  • کد خبر : 6696
  • مشاهده : 7 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کرمان تشکیل گردید
با حضور مدیرکل مدیریت بحران بهزیستی کشور

جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کرمان تشکیل گردید

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با حضور محمدرضا کاظم زاده مدیرکل بحران بهزیستی کشور جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کرمان در مورد سیل اخیر جنوب استان تشکیل گردید.

در این نشست علیرضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مناطقی که بیشتر در معرض تبعات و آسیبهای بلایای طبیعی و شرایط اقلیمی منطقه هستند گفت: برنامه ریزی در جهت پیشگیری از وقوع خسارتهای مادی و اجتماعی در مناطق آسیب پذیر و در معرض بلایای طبیعی از مهمترین اقداماتیست که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مددکاران بهزیستی در مناطق سیل زده اظهار داشت : حضور بموقع و تاثیرگذار مددکاران و اورژانس اجتماعی در مناطق آسیب دیده ازسیل در جنوب استان وهمراهی دستگاه های دیگر با بهزیستی از موارد مورد تقدیر و قابل توجه در سیل اخیر بوده است.
علیرضا امینایی دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان نیز به ارائه گزارشی از خدمات صورت گرفته در وقوع سیل جنوب استان پرداخته وگفت بهزیستی از اولین ساعات وقوع سیل درمنطقه حضورداشته و به ارائه خدمات تخصصی پرداخته است.
وی میزان کمکهای بهزیستی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرده و افزود : این محموله شامل 150 سبد حمایت غذایی، کنسرو جات 100، تخته پتو و… بوده است.
محمدرضاکاظم زاده مدیرکل بحران بهزیستی کشور نیز در این نشست از تلاشهای مسئولین و کارشناسان بهزیستی در التیام آلام و رنجهای آسیب دیدگان بلایای طبیعی در استان پهناور کرمان تقدیر نموده وافزود : بی تردید برنامه ریزی و اقدام در قالب طرحهای علمی وکار آمد ازاصلی ترین برنامه ها و سیاستهای بهزیستی کشور می باشد و کمکهای مقطعی در هر سطحی تنها به عنوان مسکن های موقت کار برد دارند و بایستی در کنار اینگونه حمایتها اقدامات اصولی و ماندگار نیز صورت گیرد که بهزیستی کرمان در هردو بخش عملکرد خوبی داشته است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200