رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
  • کد خبر : 791
  • مشاهده : 52 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : جايگاه پيشکسوتان کاراته استان فقط در حد اسم است
«حسين اسداللهي» پيشکسوت کاراته استان کرمان:

جايگاه پيشکسوتان کاراته استان فقط در حد اسم است

چهل سال حضور مستمر در سطح اول کاراته استان کرمان، دريافت دان هشت کاراته و اخلاق مدار بودن بخشي از خصوصيات استاد «حسين اسدالهي» مي‌باشد که براي آشنايي

چهل سال حضور مستمر در سطح اول کاراته استان کرمان، دريافت دان هشت کاراته و اخلاق مدار بودن بخشي از خصوصيات استاد «حسين اسدالهي» مي‌باشد که براي آشنايي بيشتر با وي و حال هواي هيات کاراته گفت و گويي اختصاصي انجام داده‌ايم که در ادامه مي آيد:

 

ابتدا از سابقهتان بگويد؟

ورزش رزمي کونگ فو را تا مربيگري تجربه نمودم و خدا را سپاس شاگردانم از مربيان بنام رزمي استان هستند و از سال 1360 کاراته را شروع و تا به امروز تمرين مداوم داشته و در سمت‌هاي رئيس هيات کاراته شهرستان بم، عضو کميته فني، رئيس کميته داوران، رئيس کميته بازرسي، رئيس کميته فني، رئيس کميته مربيان و نايب رئيس هيات کاراته استان در زمان رياست‌هاي دکتر دعاگويي و سردار فتاحي بوده‌ام درحال حاضر با مدارک داوري آسيايي، مربيگري ممتاز ملي و با کمربندسياه دان هشت با افتخار به مربيگري کاراته مشغولم هستم.

 جايگاه پيشکسوتان کاراته کرمان کجاست؟

جايگاه پيشکسوت درکاراته استان از سوي هيات کاراته درحد فقط اسم و البته در عرف کاراته احترام به يکديگر مي‌باشد.

 چرا ديگر نامي از کاراته کرمان در کشور نيست؟

با توجه به جوانگرايي در کميته فني و استفاده از مربيان جوان در سطح مربيگري انشاالله در آينده نتايج بهتري کسب مي‌شود.

 آيا رييس هيات کاراته که در زمان مجمع انتخاباتي قول داده بود که خانه کاراته را اگر سه ساله تمام نکرد استعفا ميدهد، ساخت يا استعفا داد؟

طبق شنيده‌ها قرار بوده اداره کل ورزش و جوانان استان، نماينده گان محترم مجلس و اسپانسرها در جهت ساخت کمک و همکاري نمايند که متاسفانه محقق نشده است.

 چرا جامعه کاراته وعدههاي رييس هيات را مطالبه نميکنند؟

اول از همه بايد اداره ورزش وجوانان پيگير بودجه جهت ساخت باشد چون اين سازه که به عنوان خانه کاراته تا اينجا هم با کمک‌هاي مردمي ايجاد شده است.

 چرا در اين سالها کرمانيها هيچ کرسي در فدراسيون نداشتهاند؟

دخالت سياسي‌ها در ورزش، تغيير مديران، عدم پيگيري مصوبات ورزشي، نداشتن بودجه و عدم جذب اسپانسر شايد بخشي از عدم حضور کرماني‌ها در فدراسيون است.

 از هيات کاراته شهرستان کرمان چه خبر؟

با تغيير مديريت در هيات کاراته شهرستان کرمان و همزمان شيوع کرونا فعلا در حد امورات روزانه در حال پيگيري کارها هستيم.

 چه پيشنهادي به ورزشکاران در دروان کرونا داريد؟

ورزشکاران در اين دوران مي‌بايست با بهره گيري از دروس و راهکارهاي فني مربيان در فضاي مجازي به تمرين مستمر بپردازند تا انشاءالله با بدني آماده و فني براي دوران پسا کرونا آماده باشند.

 و صحبت پاياني؟

اينجانب به عنوان عضوکوچکي ازجامعه بزرگ کاراته که نزديک به چهل سال در اين رشته فعاليت داشته‌ام از همه اساتيد، مربيان، پيشکسوتان و دوستان فني خواهش مي‌کنم که با رهنمودهاي خود درکلاس‌ها و فضاي مجازي به تربيت جوانان باانگيزه همت گمارند، هرچند که عده‌اي در به روز بودن جوانترها تاکيد دارند ولي خود آن عده هم ديگر جوان نيستند و جوانان هم پير مي‌شوند و پير آينه جوان است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200