رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
  • کد خبر : 9621
  • مشاهده : 11 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : برد 6 امتیازی مس کرمان
مس کرمان 2 - نفت مسجدسلیمان 0

برد 6 امتیازی مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان با برتری برابر نفت مسجدسلیمان موقعیت خود در جدول را بهبود بخشید.

تیم فوتبال مس کرمان در نخستین دیدار خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر در خانه خود نفت مسجدسلیمان را با دو گل شکست داد.

نارنجی‌پوشان کرمان بعد از شکست در آخرین دیدار دور رفت برابر سپاهان، در جام حذفی نفت آبادان را شکست دادند تا با انگیزه‌هایی مضاعف، برای این دیدار شش‌امتیازی در پایین جدول، وارد زمین شوند.

در سمت مقابل، نفت مسجدسلیمان بعد از پیروزی برابر ملوان بندر انزلی در زمین مسابقه، به‌رغم مطرح بودن احتمال جدی مبنی بر شکست انضباطی در این دیدار، از روحیه و شرایط بهتری برخوردار و امیدوار بودند با برتری برابر مس، فاصله امتیازی خود با این تیم را پشت سر گذاشته و یک رده در جدول صعود کند؛ اما اوضاع مطابق میل آنها پیش نرفت.

در نیمه اول این مسابقه، مسی‌ها خیلی زود توسط عارف رستمی به گل رسیدند تا در ادامه بازی با شرایط بهتر و روحیه مساعدتر به پیاده‌ کردن برنامه‌های حسین‌خانی بپردازند.

در ادامه شاگردان اشکش فشار بیشتری روی دروازه شهدادنژاد وارد کردند اما ره به جایی نبردند تا درنهایت نیمه نخست این بازی به سود مس کرمان به پایان برسد‌.

در نیمه دوم برخلاف انتظار، مس کرمان عقب ننشست و با اداره بازی در میانه میدان و نیمه زمین حریف، موفق شد از تک گل به دست آمده تا دقایق پایانی محافظت کند.

سرانجام در دقایق پایانی بازی روی یک حمله، عارف رستمی بعد از اشتباه فاحش محسن‌زاده در خروج از دروازه، برای دومین بار موفق به گلزنی شد تا شاگردان حسین‌خانی با یک پیروزی ارزشمند ۱۴امتیازی شوند و جایگاه خود را تثبیت کنند.

در ادامه اتفاقات لحظه‌به‌لحظه این مسابقه را مرور می‌کنید؛

هفته شانزدهم لیگ برتر، جمعه سی دی ماه 1401، ساعت 15/ ورزشگاه شهید باهنر کرمان/ بدون تماشاگر
تیم داوری: حسین زمانی، حسین ظهیری، سیدمحمد هاشمی‌نسب، محمدرضا تارخ/ ناظر: سعید بطحایی

مس کرمان
آرمان شهدادنژاد، سیدمحمد ستاری، علی تهامی، میلاد خدایی اصل، علیرضا قادری (۷۸- حسین دوستدار)، محمدصالح محمدی، احمد نصیری، محمدامین کاظمیان (۷۸- عباس زراعت‌کار)، محمد قاسمی‌نژاد (۸۸- حسن مرادی‌فر)، عارف رستمی و شروین بزرگ (۸۸- سامان تورانیان)
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

1793509

نفت مسجدسلیمان
علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، حسین شنانی (۶۱- سیدپیمان میری)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میثم نقی‌زاده (۶۱- آریا برزگر)، سینا عبدالهی، مصطفی کیانی (۷۴- سیدمحمد خرم‌الحسینی)، امین هاشمی‌فرد، اسماعیل بابایی (۷۵- محمد احمدی)، امیرحسین کریمی (۸۸-علی کیانی‌فر)
سرمربی: ابراهیم اشکش

🟨اخطارها:
مس کرمان: محمد صبوری (79) ، عباس زراعت‌کار (93) ، عارف رستمی (95)
نفت مسجدسلیمان: علیرضا دغاغله (93)

⚽شرح گل:
مس کرمان یک – نفت مسجدسلیمان صفر( عارف رستمی- دقیقه ۵): عارف رستمی روی ارسال از سمت چپ خط دفاعی نفت، با جای‌گیری در نقطه کور دفاع نفت، با یک ضربه سر چکشی دروازه محسن‌زاده را باز کرد تا خیلی زود مسی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.
مس کرمان دو – نفت مسجدسلیمان صفر (۸۷- عارف رستمی): روی یک پاس عمقی در پشت مدافعان نفت، علی محسن‌زاده از دروازه خارج شد که با اشتباه محاسباتی این بازیکن، توپ از او رد شد تا عارف رستمی دروازه خالی را باز کرده و دبل کند.

⏱دقایق حساس:
دقیقه ۲۵: حسین شنانی در محوطه جریمه مس سرنگون شد که داور به‌درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت.
دقیقه ۲۸: بازیکنان نفت مسجدسلیمان روی یک حرکت ترکیبی به پشت دفاع مس رسیدند که ضربه علیرضا دغاغله پیش‌تاخت و با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۰: ارسال خوب محمد قاسمی‌نژاد، کاظمیان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر این بازیکن با اختلافی نسبتاً کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۰: شوت امین کاظمیان از پشت محوطه جریمه را محسن‌زاده درازکش مهار کرد.
دقیقه ۷۲: پیمان میری روی یک رفت و برگشت از روی خط محوطه جریمه با شوتی زمینی دروازه شهدادنژاد را تهدید کرد که ضربه‌اش از پای تیر دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹۶: علیرضا دغاغله روی ارسال یک ضربه ایستگاهی درون محوطه مس صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

📌اتفاق ویژه: اشکش از زمان حضور روی نیمکت نفت در لیگ برتر موفق به کسب امتیاز با این تیم نشده است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این باشگاه و مربی‌اش خواهد بود.

🥇برترین بازیکن: عارف رستمی با به ثمر رساندن دو گل در این مسابقه شش‌امتیازی برای تیم مس، جای شک و شبهه‌ای برای دریافت این عنوان باقی نگذاشت.

🔴حواشی:
* اعتراض کادر فنی دو تیم به تصمیمات داوری با توجه به برگزاری بازی بدون تماشگر به‌شدت محسوس و البته آزاردهنده است.
* آرتا منهاجی، دستیار فرزاد حسین‌خانی، با کارت زرد داور برای اعتراض به تصمیماتش مواجه شد.
* ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان، به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد مواجه شد.
* حسین زمانی، داور مسابقه، برای این بازی در نیمه دوم هفت دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد که در نوع خود جالب بود.

1793510

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200